الهیار ترکمن با اشاره به تغییرات در رتبه بندی فرهنگیان گفت:‌ وزیر آموزش و پرورش برای تصمیم گیری در این مورد دستور تشکیل جلسه داده است.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع در دومین گردهمایی مشترک مدیران و معاونان ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و اعضای شورای معاونان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد، بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش تحت قانون مدیریت خدمات کشوری است و ظرفیت‌های این قانون هم توانایی مشخصی دارد. هم رتبه بندی سال ۱۳۹۴ با افزایش یک آیتم از فصل دهم و هم رتبه بندی سال ۱۳۹۸ با افزایش سه آیتم از فصل دهم بر مبنای قانون مدیریت خدمات کشوری ارائه شدند. این موضوع انتظارات فرهنگیان را برآورده نکرده و اعتراضاتی دارند، اما باید توجه داشته باشند که وزارت آموزش و پرورش مجری قانون است و آن گونه که قانون حکم کرده می‌باید اقدام کند.

الهیار ترکمن بیان کرد: رتبه بندی از مهر ماه ۱۳۹۸ اجرا و براساس مفاد آیین نامه انطباق به وضعیت جدید و ارتقاء افراد مشمول انجام شد. طبق آیین نامه افراد مشمول باید برای ارتقاء به رتبه بالاتر آزمون می‌دادند که در چند نوبت آن را برگزار کردیم؛ در حین اجرا، بخشنامه سازمان برنامه و بودجه برای استفاده تمام کارکنان دولت از افزایشات فصل دهم ابلاغ شد تا تبعیض میان کارکنان دولت را برطرف کند.

او ادامه داد: برای ما که هیچ وقت از این امتیازات به میزان ۵۰ درصد استفاده نکرده بودیم، فرصت مناسبی شد تا پایه حقوق کارکنان آموزش و پرورش را بر مبنای ۵۰ درصد امتیازات این فصل تثبیت کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اظهار کرد: این اقدام در افزایشات بعدی حقوق و مواردی مانند اضافه تدریس و غیره تاثیر زیادی دارد، اما از این بابت که تفاوت میان رتبه‌ها را برداشته، مورد اعتراض واقع شده؛ توجه به این نکته ضروری است که با اعمال افزایش فصل دهم هیچ آیتمی حذف نشده و هیچ کاهشی هم اتفاق نیفتاده است.

الهیار اذعان کرد: متاسفانه جوی ایجاد شده که احساس می‌شود رتبه بندی حذف شده است، اما این گونه نیست و اگراحیانا اشکال نگارشی بوده است به لطف خدا و تلاش همکاران مشکلات و ایرادات برطرف شده است.

او با اشاره به مصاحبه‌اش با صداوسیما که در هفته گذشته انجام و دیروز پخش شد، گفت: این مصاحبه به اعتراضات دامن زده است در حالی که اگر دقت شود بنده درآن مصاحبه اولا به فرهنگیان یعنی کل کارکنان آموزش و پرورش اشاره داشتم و دوم، میانگین افزایش را عنوان کردم؛ قطعا هرجا که عددی بصورت میانگین اعلام می‌شود، برخی اعداد پایین‌تر و برخی دیگر بالاتر از آن هستند. مستندات اعداد و ارقام هم موجود است و مستند صحبت شده است.

۱۰۰۰ میلیارد تومان به منابع ما افزوده شده است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع تاکید کرد: هزار میلیارد تومان در مجموع به ما افزوده شده است که با توجه به تعداد کل حقوق بگیران، این افزایش عدد متوسط یک و نیم میلیون را نشان می‌دهد.

او در ادامه اضافه کرد: عرصه مسایل اداری و مالی عرصه قانون و اعداد و ارقام است که به روشنی قابل اثبات است. فرهنگیان عزیز باید اطلاعات دست اول و واقعی را از خود وزارت آموزش و پرورش در ستاد، استان‌ها و مناطق دریافت کنند. فضای مجازی مرجع قابل اعتمادی برای دریافت چنین اطلاعاتی نیست.

ارتقای رتبه بدون آزمون است

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع  افزود: برای ارتقای رتبه فعلا آزمونی نخواهیم داشت تا تکلیف رتبه بندی از نظر ایجاد آیتم جدید یا افزایش مواد قانونی که بتواند بر پایه اقلام فعلی، تفاوت حرفه‌ای در دریافتی معلمان ایجاد کند مشخص شود. امروز صبح نیز وزیر محترم آموزش و پرورش دستور دادند که جلسه کارگروه ذیربط تشکیل تا اتخاذ تصمیم شود.

الهیار به معلمان و فرهنگیان کشور اطمینان داد پیگیر این موضوع هستیم و کمی صبر کرده و به خدمتگزاران خود در معاونت برنامه‌ریزی اعتماد داشته باشید.

۶١هزار نفر واجد شرایط بازنشستگی داریم

او با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی در سال٩٩، اظهارکرد: در سال آینده براساس اطلاعات اسمی، نزدیک به ۶١هزار نفر واجد شرایط بازنشستگی خواهند شد و باید ببینیم چقدر از این تعداد به طور قطع بازنشسته خواهند شد.

الهیار ترکمن افزود:١٧٠ هزار نفر به دانش آموزان دولتی اضافه می‌شود و ما در بخش نیروی انسانی ٧ هزار و٩۵٨ نفر از دانشگاه فرهنگیان و ١٢ هزار و ۶٠٠ نفر از ماده ٢٨ به نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش اضافه خواهند شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اظهار کرد: سند نیروی انسانی در حال تدوین است که دو بخش کمی و کیفی و ارتقای حرفه‌ای نیروی انسانی درآن پیش بینی شده است و ما باید با تاکید بر دوره‌های مجازی بتوانیم به ارتقای حرفه‌ای نیروی انسانی توجه کنیم.

الهیار گفت: در حوزه کمی چند سیاست داریم که می‌توان به توسعه و سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای، توسعه فعالیت‌های کیفی آموزش در مدارس، مقیاس کوچک کردن مدارس، ارتقای پوشش تحصیلی، توازن نیروی انسانی مبتنی برشاخص‌های مصوب و غیره اشاره کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع تصریح کرد:آموزش‌های کیفی بدو ضمن خدمت، توزیع نیروی انسانی جدید الاستخدام، توجه به حوزه تربیت بدنی در دوره ابتدایی، توجه به نقل و انتقالات، توجه به کلاس‌های چند پایه، مشارکت همه گروه‌های ذیربط در توازن نیروی انسانی، فعالیت‌های پرورشی، توسعه پیش دبستانی، توجه به مدارس دانش آموزان با نیاز‌های ویژه و... از سیاست‌های ما در ساماندهی نیروی انسانی است.

او گفت: در هفته جاری سرانه بهداشتی صرفا بابت هزینه‌های بهداشتی مدارس به حساب مدارس واریز شده است و این سرانه تنها براساس آماده سازی مدارس در برابر بیماری کرونا است.

انتتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک معلم
۱۵:۴۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام زحمت 30 سال مارودرنظربگیرید یه معلم با وسال خدمت امیلیون و200 ومن با29 سال خدمت 34هزار تومان عدالت رواحراکنید خرج ماالان بابزرگترشدن بچه ها خیلی بیشترازاونی هست که تازه سرکاراومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام خواهش میکنم برای بازنشستگان۹۸ هم رتبه بندی و۵۰ درصد رااجراکنید
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۱۳:۲۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
چرا هیچوقت اضافه حقوق و مزایای کارمندان ارگان ها ی دیگه را تو بوق وکرنا نمی کنید ما معلمان هیچ مزایایی نداریم ولی مزایای بانکی ها ،وفولاد مبارکه ذوب آهن و اداره آب وگار وبرق ونیردی انتظامی و....را نمیگید از پشت کوه که نیومدیم تو فامیل مشاغل دیگه را داریم نداریم میبینیم چقدر مزایا دارند دندانپزشکی رایگان بن لباس بن آجبل بن تحصیل و....
Iran (Islamic Republic of)
بهاره
۱۳:۱۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
جناب الهیار میانگین را اگه میخواستی اعلام کنی که باید می گفتی افزایش ۷۰۰ هزار تومانی یعنی شما دو ملیون را میانگین چه افزایش حقوقی اعلام کردید نیانگین ۲۵ هزار تا ۲ملیون میشود دو ۲ملیون
Iran (Islamic Republic of)
ملی روحی
۱۲:۵۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
بابا شماهم مانند سایر ارگانهای دولتی بدون سروصدا وبوق کرنا حق وحقوق فرهنگیان رابدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
فقط به نیروهای باسابقه پایین توجه دارن نمیدونند ماهم روزی سابقه پایین بودیم کسی توجه نداشت.حالا میگن پلکانی معکوس.چندساله که دارن بااین کاراشون معلمارومصقره میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
رستمی
۱۱:۲۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام...به فرهنگ کتاب و کتابداری و استخدام در مجموعه آموزش وپرورش در سال99هم رسیدگی کنید.کتاب در آموزش وپرورش گم شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
خواهشا برای بازنشستگان 98 هم فکری بکنیداین افزایشی جدید حق ما هم هست قول جناب وزیر چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۰:۵۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
خواهش می کنیم دست از ظلم ب معلمان بردارین.قشر زحمت کش رنج دیده ی بدون جیره مواجب
درسته ساعات اداری طولانی تر از ساعات آموزشیه ولی نشستن تو یه اتاق خلوت کجا و سروکله زدن با 40 تا دانش آموز کجا اونوقت اضافه حقوق هم مال اداریاست
با23 سال سابقه 200 ب حقوقم اضافه شده از رتبه بندی هم ک آبی گرم نشد
منت هم میزارین سر معلما؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
دوستان اگر در فرمایشات معاون وزیردقت کنید ایشان گفته اند هزار میلیارد تومان در فصل دهم به اموزش و پرورش اختصاص داده اند .ایشان این مبلغ رابر تعداد معلمان تقسیم کرده و گفتمان به طور میانگین هر معلم یک ونیم تا دو میلیون اضافه شده است اما نفرموده اند این مبلغ برای یکسال آنهاست .یعنی دقیق تر آن بهتر است گفته شودماهانه حدود یکصد و بیست هزارتومان.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
این پول ها به جیب کی میره خدا میدونه به جیب معلم نرفته ۳۵۰‌هزار اضافه کردن میگن یک ملیون وپانصد تا دوملیون اضافه شده.
Iran (Islamic Republic of)
م صادقی باز نشسته ۱ مهر ۹۸
۰۹:۴۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
باز نشستگان امهر ۹۸ چه گناهی کردند که شامل رتبه بندی نشدن کلی دوم مهر به بعد شامل شده،اینهمه ظلم درحق ما روا نیس لطفا رتبه بندی را شامل باز نشستگان نیمه اول و۱ مهر ۹۸ نیز بکنید .حق ما هم هست ،این است مفهوم عدالت در مملکت اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
فاجعه‌ایی به این بزرگی روی داده وزیره بی خبر بود؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۳۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
آیا قانون میگوید کادر اداری،دو و سه تومان بیشتراز معلم اقزایش پیدا کنه، آیا قانون میگوید رتبه بندی چندین ساله معلمان بحساب فصل دهم گذاشته شود،انشا اله خدا بحسابتون برسه،انشااله
Iran (Islamic Republic of)
نصرت اله عقبائی.
۰۸:۵۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اقای وزیر آقای ترکمن این کجاش عدالته با ۲۹ سال سابقه حق شِغل حرفه ای حذف شده وفقط ۳۵۰ هزار تومن به حقوق من اضافه شده یعنی ۵چ درصد حقوق من اینه پس باید پایه حقوق من ۷۵۰ باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
بخداظلمه خودتان اعلام کردیدرتبه بندی ازشهریور۹۸ است پس چراشامل بازنشستگان ۹۸ نشد.تورابخدااجراکنید میدونیدسامل میشه لطفااجراکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
رتبه بندی قراربود ازشهریور باشد بخداشامل بازنشستگان ۹۸ هم میشود لطفارسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
اصغرنسب
۰۶:۱۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام فرهنگیان تا کی باید پیش خانواده شرمنده باشند درصورتی که بقیه کارکنان بامدرک وسابقه خیلی کمتر حقوقشان ازفرهنگیان بیشتره آیا انصافه ؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۶:۱۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
آقا رتبه بندی را حذف کردن بودجه را اختصاص دادن به اداری ها
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۵:۰۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام همیشه همینجور بوده میخواهند معلم فکرش درگیر مسائل مادی ومعیشت باشه تا از آموزش غافل بشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۴:۳۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
آقای ترکمن من با ۲۰سال سابقه و رتبه عالی ۲۵هزار تومان به حقوقم اضافه گردیده است و حق و شغل حرفه ای نیز حذف شده است. درضمن بابت حذف این ۶۵۰هزار تومان کسر شده است. لطفأ اقدامی کنید.دراین افزایش ۵۰درصدی حقوق فرهنگیان فقط حقوق کارکنان اداری و همکارانی که مدیر ویا معاون مدارس بوده اند اضافه شده است
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۲:۴۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اصلا من موندم،شما که نمیخواستین رتبه بندی لحاظ بشه برا چی اینقدر تو بوق و کرنا کردین،هر که ندونه فک میکنه ما نجومی بگیریم،بفرما حکم ها را نظاره کنید،شفاف سازی کنید آقا!حالا مثلا رتبه بندی اجرا و ادامه پیدا کنه ، آیا رتبه بندی معلم نیاز به آزمون داره؟یعنی خدمت صادقانه و عمر گذشته ی یک معلم برای دریافت رتبه ی بعدی کافی نیست !! شما چه جور انسان هایی هستین ؟! الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۲:۴۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
این حق التدریس معلمان رسمی که ۹ ماه عقب افتاده که قرار بود از اول مهر ماه ماهیانه پرداخت بشه چی شد
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۰۲:۲۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام به همه معلمان، ایشان فرمودند اعتماد داشته باشید چطور؟ چرا؟ فقط حرف می‌زنید حکم بنده مبلغ ۶۵٠ هزار تومان از حق شغل حرفه‌ای کسر شده و مبلغ ٧٢٠ هزار تومان اضافه شده یعنی ٧٠ هزار تومان اضافه کردند با اینهمه جنجال وهیاهو.
United States of America
عباسعلی رفیعی
۰۲:۰۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
آقای اللهیار خان من نمی‌دونم این میانگین شماجه طوربه دست میاد من دببربا۲۶سال سابقه کار کلا ۱۰۰تومن به حکمم اضافه شده که بالاترین رتبه وطبقه رادارم این میانگین یک میلیون و پانصد دومیلیون ازکجا میاد.دارم از عصبانیت خفه میشم تاکی تبعیض وبی عدالتی ای خدااااااا؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۱:۵۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
کاش یک بار هم شده این بی عدالتی رو ازبین می بردید 28سال در انتظار رفع تبعیض ماندم متاسفانه امسال این تبعیض وارد کادر آموزشی و اداری خود آموزش و پرورش شده
Iran (Islamic Republic of)
جعفر نجاری
۰۱:۴۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
حقیقت اینه که آقای ترکمن و نیروهای اداری آموزش و پرورش طرح رتبه بندی معلمان را قربانی افزایش 50 در صدی حقوق خودشان کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
جالبه چقدرماهزینه ی پرینت محتوی،نمونه سوال ووقت برای مطالعه ی آزمون ارتقاء رتبه گذاشتیم تاقبول شدیم بعدحذف کردن وخیلی راحت ازکنارش میگذرن...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۱۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
باتشکر از خبر نگاران جوان لطفا درخصوص رتبه بندی معلمان از مسئولین مربوطه پاسخ بخواهید احکام معلمان باسابقه ۵۰۰ اضافه شده ورتبه های پایین ۸۰۰ این بی عدالتیه و۵۰ درصد ورتبه بندی ادغام شده لطفا دیوان محاسبات واردشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
رتبه بندی حذف شده و۱۵درصدحقوق معلم اضافه شده چراالکی سفسطه می کنیدیه جورصحبت می کنندهیچ کس متوجه نشه چی شده
Germany
کامران
۰۱:۰۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
لطفاً دست از سر معلمان بردارید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۵۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
آقای اللهیار حقوق یک ۲۹ سال خدمت آموزشی ۴۸۰۰۰۰۰۰ریال در حالیکه حقوق اداری ۱۰ سال خدمت ۵۵۰۰۰۰۰۰ریال است.یا شما متوجه نیستید یا دیگران خیلی می فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
به خدا اه این معلمان میگیره شما رو لطفا در حق فرهنگیان بی انصافی نکید الکی هم نگین ۲ میلیون افزایش کردیم
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۰:۳۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام مگر ما که 98/7/1بازنشسته شدیم گناه کردیم که به خاطر یک روز رتبه بندی به ما تعلق نگرفت 30 سال خدمت کردیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد شعبانی
۰۰:۲۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
با سلام . لطفا به آقای الهیار بفرمایید با سند و مدرک حرف بزند و اسناد را نشان دهد کدام میانگین معلمان ۱.۵ افزایش داشته . هم رتبه بندی و هم فصل دهم را با هم جمع کنید یک میلیون نمی شود. می توانم احکام را برای شما ارسال کنم . بنده راهبر هستم و تقریبا احکام حدود ۱۴۳ نفر از همکاران ابتدایی زیر مجموعه خودم رادیدم . که اکثرا دارای سابقه بالای ۲۰ سال هستند هیچ کدام شان حتی حداکثر افزایشی که داشتند از ۱.۱میلیون بالاتر نیست. من نمی دآنم این افزایش میانگین ۱.۵ را این آقا از کجا می گوید.
United States of America
علی
۰۰:۲۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
من هزاران حکم همین جا بارگذاری کنم که با۲۵ الی ۳۰سال سابقه کمتر از صدهزار تومان افزایش داشته اند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۰۰:۲۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
بنده با 29 ستل 6 ماه سابقه با طبقه 5 عالی حرفه ای 200 هزار اضافه شده این کجاش ضریب 50 درصد هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام . دوستان در فیش حقوقی بهمن همکارانی که اضافه کار دارن در قسمت پایین درآمدهای نامستمر با مبلغ خیلی بالا یعنی چند ماه غیر موظف ثبت شده در حالیکه مبلغی توسط همکاران دریافت نشده شاید این مبلغ از سازمان برنامه و بودجه دریافت شده و جای دیگه ای صرف شده .از خبر گزاری خواهشمندم منظور از درآمدهای نامستمری که ما هنوز دریافت نکردیم و در فیش ثبت شده چیه؟ شایدم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
واقعا آقای ترکمن نمی دانند ۵۰ درصد حق شغل و شاغل چند میشود، ایشان که کاملا رتبه بندی را حذف کردند، انسان هم باید سنجیده و معقول حرف بزند
Iran (Islamic Republic of)
بویر احمد
۲۰:۲۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بروید خدا را شکر کنید که به خاطر کرونا مدارس تعطیل شد والا معلمان هم خودشان مدارس را تعطیل می کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام اقای وزیر
به عدالت فکر کن بازنشسته 98 از سال 96 در انتظار اجرای رتبه بندی است افزایش 50 درصدی هم حق ماست هیج جای دنیا در یک سال این همه اختلاف حقوقی پیش نمی اید خدا در نظر بگیر وجدان را بیدار کن به عقل ومنطق مراجعه کن اگر پی گیر جدی نباشی ظلم بررگی به ما کردی
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا
۱۹:۵۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
طرح رتبه بندی در سال ۹۴ وقتی شرع شد شامل حال بنده و همکاران مثل من شده و اگر مراحل بعدی هم اجرا می شد شامل حالمان میشد اما وقتی آموزش و پرورش در اجرای طرح تاخیر میکند و ما بازنشسته می شویم ؛ چه تقصیری داریم که مراحل بعدی شامل حلمان نشود . لذا از مسولین امر تقاضا داریم که مرحله دوم رتبه بندی را براب ما هم اجرا نمایند مگر بازنشستگان گناهی کردند که بازنشسته شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام وخداقوت به اصحاب رسانه لطفاً به آقای ترکمن بفرمایید 1.5 تا2میلیون تومان چرا شامل معلمین 24سال به بالا نشده است چرا اینقدر معلمان را رنج میدید بزرگواران خبر گزاری اینقدر از وزیر و معاونین وزارت آموزش و پرورش خبر نذارید بخدا قسم از حرفاشون داریم دیوانه میشیم بسه اصلامعلمین حقوق نمیخوان ولاغیر
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۹:۲۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
وقتی صحبت رتبه بندی ما آموزشی ها شد اداری ها اعتراض کردن و گفتن از اداره میرن این شد که از ما گرفتن دادن به اونا. الان ما فقط داریم غر میزنیم اخرشم هیچ کاری واسمون نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
شما دیگه کی هستید واقعا!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۰۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
هرچه مسولین درباره فرهنگیان و حقوقشون میگن فقط این قشر کم درامد رو میپیچونن بازی لا اعداد و ارقام ما رو که این همه سال با این او ضاع نگه داشتید حالا برای ما کاری بکنید یا انتظارمون زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چرا معلم تازه کار باید یک و دویست به حقوقش اضافه بشه ولی یه معلم با سابقه صد تومن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
واقعا عین بی عدالتی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام دوستان فکر کنم منظور وزیر محترم از پرداختی ها این باشه که در فیش همکارانی که اضافه تدریس دارند در قسمت درآمدهای نامستمر با مبالغ بالا ثبت شده در حالیکه ما اصلا چنین مبالغی را دریافت نکرده ایم که احیانا عمدا یا سهوا این ارقام ثبت شده و مبالغی که وزیر میفرمایند از سازمان برنامه بودجه دریافت شده و هیچ واریز نشده. فکر کنم در همین قسمت یعنی درآمدهای نامستمر مثل شهر بهارستان قابل پیگیری‌های .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام دوستان فکر کنم منظور وزیر محترم از پرداختی ها این باشه که در فیش همکارانی که اضافه تدریس دارند در قسمت درآمدهای نامستمر با مبالغ بالا ثبت شده در حالیکه ما اصلا چنین مبالغی را دریافت نکرده ایم که احیانا عمدا یا سهوا این ارقام ثبت شده و مبالغی که وزیر میفرمایند از سازمان برنامه بودجه دریافت شده و هیچ واریز نشده. فکر کنم در همین قسمت یعنی درآمدهای نامستمر مثل شهر بهارستان قابل پیگیری‌های .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام فکر میکنم این رقم به اشتباه یا عمدا در فیش حقوقی بهمن فرهنگیان دارای اضافه کار ثبت شده. است در ای فیش مبالغ هنگفتی به عنوان درآمد نامستمر ثبت شده که اصلا واقعی نیست و اصلا هیچ پرداختی به ای مبلغ صورت نگرفته احیانا مبلغی بابت اضافه تدریس دریافت شده که هنوز به فرهنگیان پرداخت نشده است لطفاً در فیش بهمن فرهنگیان به مثل بهارستان رباط کریم در قسمت درآمد نامستمر پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۷:۰۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کدوم رتبه بندی مگر حذف نشد ه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۶:۳۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ما چی بگیم که با رتبه عالی و مدرک ارشد فقط ۲۵۰۰۰ تومان افزایش داشتیم. درحالی که همش توی بوق و کرنا میکنن ۲ میلیون افزایش.
کار مانیروهای آموزشی که از نیروهای اداری خیلی سنگین تره.
ما خواهان رتبه بندی و ۵۰ درصد بطور جدا گانه و کامل هستیم.
لطفا پیگیر حق و حقوق ما باشید.
آقایون چون خودشون اداری هستند، باید هم به نفع خودشون کار کنند. به فکر نیروهای زحمتکش آموزش که نیستند.
تازه این افزایش ۵۰ درصد مختص همه ی کارکنان دولت بوده.
اما طبق معمول از معلمان زحمتکش بخش آموزش صلب شده.
چند حکم نیروهای آموزشی توی خبرها نشون بدین تا همه این ظلم آشکار و ببینند.
اون همه جا میگن معلمها ۲ میلیون اضافه حقوق داشتند.
آش نخورده و دهن سوخته
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۲:۴۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
اقای اللهیار رتبه بندی با افزایش 50 درصدی فرق دارد مگر دربودجه98 مبلغ2000میلیارد تصویب نشد حالا شما این مبلغ راحذف کردی ومیگویی افزایش 50درصدی دادیم توروخدا برای یکبار هم که شده درست نظر بده
Germany
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
چرا ازرتبه بندی بازنشستگان 98 کسی دفاع نمی کند مگر آنها هم معلم نبودند و30 سال صادقانه خدمت نکردند وزیر محترم قول اجرا داد به فراموشی سپرده شد وبازنشستگان 98 همچنان چشم انتظار بازنشستگان هرچه دفاع میکنند هیچ کس پاسخگشان نیست
Germany
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام رتبه بندی بازنشستگان 98 چه شد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۰۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
آقای ترکمن اول باید یک حکم از کادر آموزشی و یک حکم از کادر اداری را با هم مقایسه می کرد بعد مصاحبه می کرد. برای من دویست و شصت هزار تومان اضافه شده برای هم ردیف و هم گروه من یک میلیون و هشتصد بیشتر اضافه شده، در حالی که با احتساب رتبه بندی باید حقوق من از اون بیشتر باشه، الآن برعکس شده حقوق کادر آموزشی کمتر از اداریه.
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۹:۳۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
باسلام و خسته نباشید سوال بنده این است که بنده سال اینده رتبه خبره برایم شامل میشود ولی بعلت تغییر محل اموزشم بعلت سازماندهی کلی که شهریورماه انجام شد عشایر شامل نمیشود بعلت تقسیمات کشوری چرا از این رتبه محروم میشوم در حالیکه چندین سال در مناطق محروم خدمت کرده ام
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام آقای وزیر ومعاون محترم آموزش و پرورش
شما که رتبه بندی سال۹۴ را حذف کردید چگونه از مبلغ بالای یک میلیون صحبت می کنید
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۹:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
افزایش 50 درصدی شامل بازنشسگان 98مشود؟
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۸:۴۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
یعنی وزیر محترم نمیدونی چی شده؟
بذار من بهت بگم.
دقیقا بهتون بگم چی شده.
رتبه بندی معلمان را حذف و مبلغ اختصاص یافته به رتبه بندی را به خودشون و اداری ها اضافه کردند.
Turkey
صدای معلم
۱۶:۱۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
واقعا که اینقد ظلم به معلم!!!
Germany
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
آقا وقتی سند و مدرک هست بیایید به احکام نگاه کنید .برای معلمان آقا از 100 تا 200 هزار تومان اضافه و برای معلمان خانم از 10 تا 50 هزار تومان اضافه شده. چرا موضوع را دور می زنید چند تا حکم کارگزینی را در تلویزیون نمایش بدهید تمام.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۰۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بعد از این همه سال که به معلما ظلم‌کردید وحقشونو خوردید و تو شکم بچه های خودتون ریختید دیگه بسه معلما رو بیشتر از این‌نپیچونید و با اعداد و الفاظ بازی نگنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
این است که بر ماست
آخرین اخبار