فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل از راه اندازی قرارگاه شفا برای مدیریت و مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ پاسدار حسن فخرل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل گفت: این مجموعه با فعال کردن قرارگاه شفا به همت بسیج جامعه پزشکی، قرارگاه بسیج سازندگی، حوزه‌ی اداری، کارگری، اصناف، بسیج اقشار و مسئولان حوزه‌های محلی و ظرفیت‌های موجود در کارگروه‌های تخصصی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاری می‌کند.

او افزود: فراخوان نیرو‌های متخصص بسیجی برای کمک به طرح مبارزه با بیماری کرونا، استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی متخصص بسیج سازندگی در موضوعات تخصصی، استفاده از ظرفیت کارگاه‌های خیاطی بسیج سازندگی در تهیه لباس‌های یکبار مصرف بهداشتی و استفاده از ظرفیت لجستیکی و ابزار مردمی در مبارزه با بیماری کرونا از جمله مصوبات قرارگاه شفا در این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل گفت: همچنین نیرو‌های بسیجی در گندزدایی و ضد عفونی کردن اماکن عمومی، مساجد و معابر عمومی شهرستان آران و بیدگل حضور فعال هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار