مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۷ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث شنبه ۱۷ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

زخمی شدن کارگر ساختمانی در ساری

ایمان فضل الله نژاد رئیس ایستگاه یک آتش نشانی ساری گفت: یک کارگر ساختمان که در ارتفاع تقریباً ۴ متری مشغول کار ساختمانی بود، روی قطعه‌ای از میل گرد که در قسمت پی طبقه همکف قرار داشت، سقوط کرد و میله گرد در گردن او فرو رفت.

وی گفت: این حادثه در خیابان فرهنگ ۱۷ ساری رخ داد و آتش نشانان با رعایت همه موارد ایمنی با استفاده از ابزار مخصوص برش میله گرد را بریدند و کارگر آسیب دیده را برای مداوا و انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

فضل الله نژاد افزود: آتش نشانان در تماس و درخواست عوامل بیمارستان امام خمینی (ره) با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی با لباس‌های حفاظت فردی و با دستکش و ماسک در محل بیمارستان و اتاق عمل حضور یافتند و میله گرد را طبق نظر پزشک حاضر برش داده و با برش آن به ماموریت خود پایان دادند.

رئیس ایستگاه یک آتش نشانی ساری، بر رعایت اصول ایمنی از سوی کارگران و سازندگان ساختمانی تاکید کرد.

دستگیری صیاد متخلف در منطقه دشت سر آمل

وحید رضائیان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در منطقه دشت سر، موفق  به دستگیری یک نفر متخلف صید غیرمجاز و سابقه دار شدند.

او افزود: این صیاد متخلف با سم مرگ ماهی اقدام به  صید ماهیان در رودخانه گرمرود می‌کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل گفت: برای این صیاد متخلف پرونده‌ای تشکیل شد و پس از تکمیل تحویل مراجع قضایی می‌شود.

دستگیری سارقان منزل با ۶ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان گلوگاه موضوع، در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران با انجام اقدامات پلیسی، ۳ سارق سابقه داروحرفه‌ای را در حوزه استحفاظی شناسایی و با هماهنگی قضائی آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در بازجویی‌ها تاکنون به ۶ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه به شهروندان، توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه‌ای در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو و اماکن خصوصی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت قطعات خودرو و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بابل با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن خودداری از قرار دادن اشیاء گرانقیمت در داخل خودرو، در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک موضوع را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرماندهی انتظامی شهرستان میاندورود گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز در شهرستان میاندورود به اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی هی قضائی، در عملیاتی ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری ۱۸ سارق حرفه‌ای و عاملان افیونی شدند.

سرهنگ داداش تبار با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر، یک خودرو و ۵ موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از توقیف ۱۰ خودرو ۸ موتور سیکلت متخلف نیز خبر داد و ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس افزود: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ شاه نظری گفت: با هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه متهم به همراه یکی از همدستانش دستگیر شد.
او افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت منزل در شهرستان اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تنکابن از شهروندان خواست: با نصب دزدگیر و اقدامات پیشگیرانه زمینه ارتکاب جرم را از سارقان سلب و با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری دهند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه انتظامی سخت سر پس از بررسی‌های اطلاعاتی سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ قیصری گفت: متهم در بازجویی‌ها و تحقیات پلیسی انجام شده تاکنون به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به شهروندان، توصیه کرد: ضمن همکاری با پلیس در تامین امنیت شهرستان، درصورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق سیم و کابل برق در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی و به همراه ۳ نفر از همدستانش دستگیر کردند.

سرهنگ شاه نظری گفت: با هماهنگی‌های قضائی، متهم و همدستان وی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: متهم پس از تشکیل به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

او  از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد افراد مشکوک در محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.