مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: آموزش‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن برای مقابله با کرونا ویژه پرسنل نانوایی‌ها و جایگاه‌های سوخت توسط نیرو‌های هلال احمر ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: این آموزش‌ها که از اوایل هفته گذشته در چند شهرستان استان شروع شده بود هم اکنون در سراسر استان گسترده شده است.

او ادامه داد: پیش از این دستورالعمل‌های آموزشی پیشگیری از کرونا برای تمامی این واحد‌ها در سطح استان و شهرستان‌ها ارسال شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در قالب این آموزش‌ها که از سوی امدادگران، نجاتگران و جوانان آموزش‌دیده هلال احمر ارائه می‌شود راه‌های رعایت بهداشت، ضدعفونی و گندزدایی به افراد ارائه می‌شود تا به این ترتیب سلامت عموم جامعه تامین شود.

احمدی افزود: نیرو‌های جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، بردسکن و کاشمر عملیات سم‌زدایی و گندزدایی مغازه‌ها و معابر را شروع کرده‌اند.

او ادامه داد: در کنار همه این کار‌ها نیرو‌های هلال احمر با استقرار در ایستگاه‌های راه‌آهن، ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافربری با انجام تست تب و کنترل مسافران، ورود و خروج افراد مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا را تحت نظر دارند.

تاکنون سه هزار و ۷۸۶ نفر از امدادگران، داوطلبان، جوانان، نجاتگران و پرسنل هلال احمر خراسان رضوی در زمینه پیشگیری از کرونا و نحوه آموزش آن به سایرین تعلیمات لازم را فرا گرفتند.

منبع:ایرنا
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.