دانش آموزان درس نامه خود آموز دریافت می‌کنند

دانش آموزان دوره ابتدایی مناطق روستایی، عشایری و صعب العبور، درس نامه خود آموز دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد محمدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۵ درصد از دانش آموزان دوره ابتدایی، درس نامه خود آموز دریافت می‌کنند.

او افزود: به منظور استمرار مطلوب جریان یادگیری و آموزش در مناطق روستایی و صعب العبور، اداره کل آموزش و پرورش استان با همکاری ادارات شهرستان‌ها و مناطق اقدام به طراحی و تدوین درس نامه‌های خود آموز برای دانش آموزان دوره ابتدایی شاغل به تحصیل در مناطق روستایی، عشایری و صعب العبور نموده است.

محمدی اضافه کرد: در قالب این درس نامه ها، محتوا و برنامه درسی دوره ابتدایی به تفکیک پایه‌ها بر اساس جدول زمان بندی دهه پایانی بهمن و اسفند ماه با بهره گیری از اندیشه جمعی از آموزگاران مجرب به شکل ساده و خودآموز تهیه و در قالب یک بسته یادگیری به دانش آموزان مناطق روستایی، عشایری و صعب العبور تقدیم می‌گردد.

او ادامه داد: این درس نامه‌ها و بسته‌های آموزشی با مشارکت راهبران آموزشی و تربیتی روستایی، مدیران، کارشناسان، آموزگاران و همکاران فرهنگی بومی در مناطق مذکور بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

محمدی گفت: اولیای دانش آموزان و خانواده‌های آنان ضمن نظارت بر فرآیند آموزش و یادگیری فرزندان خود، برابر راهنما و دستورالعمل‌های پیش بینی شده می‌توانند همه روزه سؤالات درسی فرزندان خود را از طریق تماس تلفنی با آموزگاران و یا تماس با مرکز پاسخگویی به صدای دانش آموز در میان بگذارند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار