استاندار خوزستان گفت: برخورد فرماندارها با بیماری خوب بوده، اما عالی نبوده و من از آنان خواستم تا این مسئله را جدی بگیرند.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا نسبت به قبل در خوزستان افزایش یافته و این مسئله حساسیت را بیشتر می‌کنید، گفت: البته این موضوع حسن است، از آن جهت که بیمار یابی دانشگاه علوم پزشکی اهواز رشد داشته و جدی‌تر شده است و مشکل کمبود کیت‌های تشخیص بیماری بود که آن نیز برطرف شده است.

او افزود: افزایش تعداد مبتلایان هشداری به تمام مردم است، هر چند تاکنون ویروس کنترل شده و پایدار است، اما این پایداری شکننده است. خط اول و اصلی مردم هستند و ما از آنان خواستاریم جدی‌تر به توصیه‌های مسئولین رسمی و وزرات بهداشت توجه کرده و عمل نمایند.

شریعتی برخورد فرماندارها با این بیماری را غیر جدی دانست و بیان داشت: برخورد فرماندار‌ها با بیماری کرونا «خوب بوده، اما عالی نبود و من از آنان خواستم تا قضیه را جدی‌تر بگیرند.» پیش‌تر از من به دلیل حضور در افتتاح یک پروژه با همراهی افراد زیاد انتقاد شده بود که این مسئله کاملا پسندیده و به جا بود. ما باید با این بیماری برخورد جدی کنیم و برای ضرر نرساندن به دیگران بهداشت را رعایت نماییم.

استاندار خوزستان اظهار کرد: در بیمارستان‌ها تاکنون کمبود وجود ندارد. الکل و دستکش نیز میان مردم به مقدار کافی توزیع می‌شود و تنها کمبود ماسک وجود دارد، که از راه‌های مختلف در حال تامین است. اگر که ما مداوم دست‌های خود را ضد عفونی کنیم تا از شیوع بیماری جلوگیری خواهد شد.

این مقام مسئول در خصوص کسب مالیات از بازاریان اذعان داشت: «کشور بر پایه مالیات می‌چرخد»، اما اکنون که کسبه در سختی هستند و مراجعه به آنان کم است به سازمان امور مالیاتی گفته شده تا در این زمینه نرم‌تر برخورد شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.