رسول جمشیدی، مجری طرح توزیع سیستمی تایر سنگین در گفتوگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تغییر فرآیند صدور حواله تایر سنگین در سامانه توزیع لاستیک سازمان راهداری، گفت: پیش از این، فرآیند صدور حواله تایر سنگین به صورتی بود که متقاضیان برای دریافت حواله خود میبایست به شعب استانی سازمان راهداری و پایانههای حمل بار مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم، اقدام به دریافت حواله تایر میکردند.
او ادامه داد: عملیات دریافت حواله به وسیله اپراتور انسانی انجام شده و برند و نوع تایر توسط راننده انتخاب نمیشد و عملاً متقاضیان از حق انتخاب محروم بودند؛ اما با توجه به تغییرات جدید و غیرحضوری شدن فرآیند ثبتنام، حق انتخاب برند تایر برای رانندگان پیشبینی شده است.
جمشیدی با بیان اینکه این طرح به صورت آزمایشی در استان یزد اجرا شده است، گفت: طرح پایلوت صدور آنلاین حواله تایر از تاریخ ۱۷ اسفند آغاز شد. در حال حاضر همکاران ما در تلاش هستند که در چند روز آینده فرآیند توزیع تایر سامانه راهداری در سرتاسر کشور غیرحضوری شود.
بیشتر بخوانید: ۴ میلیون حلقه لاستیک کامیون با ارز دولتی وارد کشور شد
او با تشریح فرآیند دریافت غیرحضوری حواله تایر در سامانه توزیع سیستمی سازمان راهداری، افزود: رانندگان ناوگان سنگین برون شهری میتوانند با مراجعه به سایت توزیع سیستمی تایر سازمان راهداری به آدرس http://tirehavaleh.rmto.ir/ درخواست حواله خود را ثبت کرده و برند مورد نظر خود را انتخاب کنند.
جمشیدی با اشاره به شرایط تخصیص سهمیه تایر به رانندگان ناوگان سنگین برونشهری گفت: در اولین مرحله ثبت نام، صلاحیت مالک خودرو بررسی میشود و بعد از آن سامانه اقدام به صدور حواله تایر میکند.
به گفته او در صورتی که افراد از سهمیه قانونی خود در گذشته استفاده کرده باشند، سامانه اجازه دریافت حواله جدید را نمیدهد و سهمیه خودرو بر اساس تعداد و جزئیات بارنامهها و همچنین میزان پیمایش خودرو مشخص میشود.
او در پایان افزود: با اجرای طرح توزیع سیستمی تایر سنگین در کشور، تمام تایرهای سایز ۱۶ تا ۲۴ که شامل سایزهای سنگین و نیمهسنگین میشوند به صورت سیستمی توزیع شده و بدین ترتیب زنجیره تأمین و توزیع تایر به صورت دقیق مورد رصد قرار گرفته است.
پایان پیام/
الان ماچکار بکنیم بالاستیک بازار آزاد نمیشه کارکرد
لاستیک دولتی ۳۴ الان بازار آزاد ۹میلیون تومان؟؟
با حروف انگلیسی وارد بشین
لاستیک چینی ها خیلی بهتر از ایرانیست
بزرگوار مشکل کامیون داران لاستیک نیست فقط که با آن درگیر باشند.. نرخ کرایه تن کیلومتر چی شد. سختی کا چی شد بیمه تکمیلی و نبود پایانه های اعلام بار و تازگی همین کانال های اعلام بار مجازی شدند مشکل راننده ها و. نرخ قطعات دیگر و. تعمیرات که کمر شکن شده.. و مسئولین فقط با تایر همه اینها را می خواهند حل کنند که فکر نکنم یک ناوگان همین زبان را بفهمد!!!!
ماشین وانت پیکان ...لاسیک صفت بده ۶ لاه ..
ولا بارش میکنی ..سوراخ نشه...
به هر حال خود دانی ...و فتح فتوح
قوه قضاییه درتمام ادارات،سازمانها،ارگانها...و..........ناظرداشته باشد.
ناظرسالم...