یک منبع تحلیلگر با توجه به مشخصات دوربین گوشی Samsung Galaxy S20 سعی کرده است تا ارزش این تلفن همراه را متوجه کاربران سازد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های هوشمند Samsung Galaxy S20 و Galaxy S20 5G به طور حتم یکی از برترین پرچمداران کوچک در حال حاضر هستند و به همین دلیل توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

مشخصات دوربین گوشی‌های Samsung Galaxy S20 و Galaxy S20 5G

شرکت سامسونگ توانسته تا یک ارتقای قابل توجه را در باتری Galaxy S20 اعمال کند. این باتری یک قطعه ۴۰۰۰ مگاآمپر بر ساعت است که ۶۰۰ مگاآمپر از سری‌های Galaxy S10 قدرت بیشتری دارد. برخی کاربران در ابتدا از این مسئله رضایت نداشتند چرا که با افزایش قدرت پردازنده و صفحه نمایش، حجم مصرف باتری نیز بالا می‌رود.

اطلاعات دوربین گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20

اما با آزمایش‌های صورت گرفته مشخص شد که این پرچمدار جدید در مجموع از گذشتگان خود زمان بیشتری از شارژ را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد. شرکت سامسونگ همچنین یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را در اختیار Galaxy S20 Ultra گذاشت اما به جز آن Galaxy S20 از تمامی دوربین‌های جدید دیگر برخوردار است. سامسونگ توانسته تا ایرادات لنز دوربین اصلی را برطرف کند و همچنین وسعت بیشتری به سنسورهای آن بدهد. تصاویر زوم شده نیز با یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی پوشش داده می‌شوند که مانند نمونه قبلی از لنر بزرگی برخوردار است. این دوربین یک دستگاه برای تصویربرداری با زوم نیست، با این حال می‌تواند کیفیت بالایی را حتی در حالت زوم سه برابر به خریداران خود عرضه کند. دوربین مذکور همچنین قدرت فیلم‌برداری 8K را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اطلاعات دوربین گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20

در نهایت نیز یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی Ultrawide وجود دارد که مانند دیگر لنزها از سنسور بسیار بزرگ‌تری برخوردار است. متاسفانه این دوربین از قابلیت تمرکز خودکار برخوردار نیست اما همچنان از رقبای خود قدرتمندتر عمل می‌کند.گفتنی است که گوشی هوشمند Galaxy S20 در قالب یک مدل کوچک ساخته شده که هم اندازه Galaxy S10 است و کمی از آیفون ۱۱ پرو بلندتر به نظر می‌آید. این گوشی سبک‌تر از مدل‌های مذکور است به همین دلیل کوچک‌تر جلوه می‌کند. این تلفن همراه در مقایسه با گوشی کوچک Google Pixel 4 وزن مشابهی دارد.


بیشتر بخوانید: برنامه شرکت‌های مختلف پس از لغو شدن نمایشگاه E3 2020


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار