فرماندار ویژه سقز گفت: برای نابودی و پیشگیری بهتر از این ویروس کشنده مردم باید همچنان در خانه‌های خود بمانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامیل کریمیان فرماندار ویژه سقز گفت: همراهی و همدلی مردم، اصناف و بازار برای تعطیلی بازار و مغازه‌ها در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در سقز زبانزد شده است لذا از این عزم جدی تک تک شهروندان قدردانی می‌کنم.

او با اشاره به همت اصناف و بازاریان برای تعطیلی بازار و مشاغل غیر ضرور در راستای شیوع کرونا عنوان کرد: با این اقدام ارزشمند در راستای حفاظت از سلامت مردم پیک بیماری کرونا ثابت ماند.

فرماندار ویژه سقز، همچنین همراهی قشر‌های مختلف مردم در این روز‌های سخت را ستود و یادآور شد: مردم با همت بالا برای ریشه کنی ویروس گام برداشتند و به شعار در خانه بمانیم، راه را بر روی ویروس سد کرده‌اند، زیرا نیک می‌دانند که در خانه ماندن، حفظ سلامت همگان است.

کریمیان تاکید کرد: محدودیت‌هایی جدید اعمال شده است که کنترل خوردو‌ها در ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان توسط نیرو‌های سپاه و ارتش برای پیشگیری از شیوع کرونا از این دست موارد است.

او اضافه کرد: مردم و کمپین‌های مردمی با شعار در خانه بمانیم، امید به جامعه تزریق کردند و با این اقدام ها، ویروس کرونا تا حدی در سقز به زانو درآمد و فعلا اوج نگرفته است، زیرا تمام دنیا هم بر این باور علمی است که بهترین واکسن علیه کرونا در خانه ماندن و خود مراقبتی است.

فرماندار ویژه سقز پیرامون اقدام‌های کمپین‌های مردم نهاد که به صورت هیات امنایی و با نظارت و هماهنگی فرمانداری سقز اقدامات ارزشمندی انجام داده اند، این همت‌ها را ستود و از خیران و تک تک اعضای این نوع دوستان صمیمانه سپاسگزاری کرد.

کریمیان، تسهیلگری‌های دولت در بخش‌های مختلف را ارزشمند توصیف و گفت: فرمانداری ویژه سقز تمام مصوبه‌های دولت برای عبور از دوران بحران را پیگیری و پاسخگوی شهروندان است که آخرین مورد آن، بحث معوقات بانکی بود و عزم بانک‌های شهرستان نیز بر تسهیلگری و کار آسانی برای مردم جزم است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.