پرداخت حق الزحمه به ائمه جماعات مدارس استان لرستان

با پیگری مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان مبلغی برای ائمه جماعات مدارس شهر خرم آباد بروجرد و ازنا تأمین و به حسابشان واریز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،با پیگری مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان مبلغی برای ائمه جماعات مدارس شهر خرم آباد بروجرد و ازنا تأمین و به حسابشان واریز شد.

با توجه به کسری بودجه آموزش و پرورش در تأمین و پرداخت هزینه ایاب و ذهاب ائمه جماعات مدارس و تعویق پرداخت هزینه‌های دو ماه سال تحصیلی جاری و سال تحصیلی ۹۸-۹۷، ستاد اقامه نماز استان جهت جلوگیری از تضعیف اقامه نماز جماعت در مدارس از ابتدای سال جاری اقدام به پیگیری‌های جهت تأمین مبلغی به عنوان هدیه ایاب و ذهاب ائمه جماعات مدارس استان نمود.

در نهایت با همکاری و مساعدت خیرین و منابع استانی مبلغی جهت اهداء تأمین و به حساب ائمه جماعات مدارس شهر‌های خرم آباد، ازنا، بروجرد در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ واریز شد لازم به ذکر است جهت استمرار این اقدام در سال‌های آتی ستاد اقامه نماز استان لرستان در حال پیگیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خیرین و دستگاه‌های مربوطه در استان می‌باشد تا اقدام فوق به عنوان روال سالانه در تمامی شهرستان‌ها استان لرستان انجام پذیرد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: نماز ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.