منابعی در رژیم صهیونیستی از گفت‌وگوی تلفنی رئیس این رژیم و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره شیوع ویروس کرونا خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز اسرائیل، روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه تماسی تلفنی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برقرار کرد. به گفته دفتر ریاست رژیم صهیونیستی این دو درباره راهکارهای مبارزه با کرونا با یکدیگر گفت‌وگو کرده‌اند.

محمود عباس طی این گفت‌وگوی تلفنی تقاضای همکاری‌های متقابل در راستای مبارزه با ویروس کرونا را با رژیم صهیونیستی کرده است.

رئیس تشکیلات خودگردان طی این گفت‌وگو با رئیس رژیم صهیونیستی از وحدت رویه در رابطه با مبارزه با شیوع گسترده ویروس کرونا در سرزمین‌های فلسطینی استقبال کرده است.

ویروس کرونا روز چهارشنبه حدود ۹۰ صهیونیست را بیمار کرده است. اگر چه قوانین سرسختانه‌ای برای کنترل شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی وضع شده، اما صهیونیست‌ها همچنان شاهد شیوع سریع این ویروس هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی برای کنترل شیوع کرونا در اراضی اشغالی، چهار هتل را به مکانی برای قرنطینه بیماران تبدیل کرده است. نتانیاهو هم گفته که اگر صهیونیست‌ها از قوانین منع رفت‌‌وآمد تبعیت نکنند مشمول جریمه‌هایی خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار