مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (پنج شنبه  ۲۹اسفند ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

‎کشف ۸۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده در رشت

‎سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در راستای نظارت بر اماکن عرضه تجهیزات پزشکی و در پی اطلاع از توزیع خارج از شبکه محلول ضدعفونی کننده در میدان گیل رشت موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

‎او با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر، ۸۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده فاقد مجوز و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

‎رئیس پلیس گیلان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۳۸۰ میلیون ریال برآورد کردند. گفت: در این راستا متهم ۳۸ ساله برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

کشف لاستیک قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال در لاهیجان

سرهنگ قاسم جانعلی پور، فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف لاستیک قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

او با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی، محل دپوی لاستیک‌های قاچاق را شناسایی کردند. گفت:نیرو‌های پلیس پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از این انبار ۱۰ حلقه لاستیک کامیون و ۵ حلقه لاستیک سواری قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش لاستیک‌های کشف شده را ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.افزود: متهم ۴۶ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

کشف ۱۸ کیلو حشیش در رشت

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان، سرهنگ علی احمدپورگفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد افزود: خودروی سمند متهم در شهر رشت شناسایی و توقیف شد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در تعامل با فرماندهی مرزبانی استان و طی هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروی متهم، ۱۸ کیلو گرم مواد روانگردان از نوع حشیش را کشف کردند.

سرهنگ احمد‌پور اعلام کرد:قاچاقچی ۳۷ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام قضایی از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام /عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.