مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه یکم فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه یکم فروردین ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

انحراف وانت نیسان در گتوند ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد

عیسی بشیری رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان گتوند گفت: ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه امروز، جمعه یکم فروردین ماه، انحراف وانت نیسان و برخورد با تپه در جاده عنبر مسجد سلیمان به گتوند به این مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

او افزود: نیرو‌های امدادی مرکز اورژانس، بلافاصله پس از اطلاع نیرو‌های فوریت‌های پزشکی گتوند و جمعیت هلال احمر شهرستان مسجد سلیمان با ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بشیری با اشاره به مصدومیت ۲ مرد ۱۳ و ۷۵ ساله و ۲ زن ۴۴ و۶۲ ساله در این حادثه اظهار داشت: ۲ مصدوم زن ۴۴ و ۶۲ ساله و مرد ۷۵ ساله با آمبولانس فوریت‌های پزشکی و مصدوم مرد ۱۳ ساله با آمبولانس جمعیت هلال احمرمسجد سلیمان به بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان گتوند منتقل شدند.

جان باختن و مصدوم شدن ۶ نفر بر اثر سقوط نیسان به دره در دزفول

علی قربانی بخشدار سردشت دزفول گفت: یک دستگاه خودروی نیسان عصر امروز در جاده سالند، بعد از  ابوالحسن در منطقه تخت ملیچ بر اثر بی احتیاطی راننده به دره سقوط کرد.  

او بیان کرد: در این حادثه ۶ سرنشین خودرو مصدوم شدند که پس از انتقال به بیمارستان یک دختر بچه بر اثر جراحات وارده جان باخت.

قربانی با بیان اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از جنسیت و سن مصدومان دریافت نشده است، ادامه داد: حال یکی دیگر از مصدومان حادثه نیز وخیم و سایر مصدومان در بیمارستان بزرگ دزفول بستری هستند و حال آن‌ها مساعد است.

کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک در بهبهان

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی توزیع مواد مخدر، ماموران فرماندهی انتظامی بهبهان با کار اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس در این رابطه یک دستگاه خودروی سواری تیبا حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.