در بسته حوادث ۲۲ اسفند بخوانید؛

دستگیری سارقان مسلح گیم نت‌ها در اهواز/۱۰ واحد صنفی در رامهرمز پلمب شدند

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری سارقان مسلح در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از برخی گیم نت‌های این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان داشت: با توجه به اینکه سارقان به استان‌های همجوار متواری شده بودند، مأموران کلانتری ۲۳ اهواز با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی گسترده، هویت و مخفیگاه اعضای این باند چهار نفره را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، طی چند عملیات پلیسی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته از مخفیگاه متهمان، اموال سرقتی از قبیل؛ چند دستگاه تلویزیون ال. ای. دی، تعدادی دستگاه ps ۴ و دسته‌های مربوطه کشف و سارقان پس از شناسایی و مراجعه حضوری، توسط مالباختگان، به سه فقره سرقت مسلحانه و ۴ فقره سرقت به عنف از گیم نت‌های نقاط مختلف اهواز اعتراف کردند.

فرماندهی انتظامی اهواز ضمن اشاره به اینکه سارقان اموال سرقتی را از طریق سایت بازار به فروش می‌رساندند، افزود: متهمان پس از بازسازی صحنه وتشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

۱۰ واحد صنفی در رامهرمز پلمب شدند

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: به منظور اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و مرکز بهداشت این شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

او افزود: در اجرای این طرح ۱۰ واحد صنفی از جمله ۷ واحد صنفی مصرف قلیان، ۳ سفرخانه سنتی به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی و رعایت نکردن قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی با دستور مرجع قضائی پلمب و به ۸۰ واحد صنفی اخطار پلمب صادر شد.

سرهنگ سهرابی با بیان تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع ویروس کرونا در این ایام، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.