در بسته حوادث ۲۳ اسفند بخوانید؛

کشف مواد محترقه در هفتکل/ ۹ خرده فروش موادمخدر در دشت آزادگان دستگیر شدند

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۲۳ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۲۳ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف حدود ۲ هزار عدد مواد محترقه در هفتکل

سرهنگ علی تقدسی فرمانده انتظامی هفتکل گفت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان در بازرسی از یک باب مغازه تعداد یک هزار و ۸۰۰ عدد مواد محترقه غیر مجاز قاچاق را کشف کردند.

او با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: به استناد ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق، خرید و فروش مواد محترقه به صورت غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می‌شود.

پلیس دستان خرده فروشان مواد مخدر در دشت آزادگان را بست

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین مردم و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا در آمد.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح ماموران یگان امداد با همکاری پاسگاه الله اکبر، ۹ نفر ارازل اوباش را شناسایی و دستگیر کردند، ادامه داد: بیش از نیم کیلوگرم انواع مواد مخدر و یک دستگاه خودروی سرقتی نیز در این رابطه کشف شد.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در زمینه تهیه، توزیع، خرید، فروش و حمل و نگهداری مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.