معاون هلال احمر شهرستان مهاباد گفت: هیچ پلاک غیر مهاباد حق ورود به مهاباد را ندارد.

پهلوانی معاون هلال احمر شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در چند روز گذشته ورود هزاران خودرو به داخل شهر به وسیله نیرو‌های خودجوش مردمی و هلال احمر، سپاه مهاباد، نیروی انتظامی، راهداری و بهداشت مهاباد به این شهرستان منع شدند.

او با اعلام اینکه مبادی خروجی شهر‌ها به صورت ویژه کنترل می‌شود، افزود: کنترل پلاک خودرو‌هایی که متعلق به غیر شهرستان مهاباد بود و همچنین با بررسی مدارک، به آن‌ها اجازه نمی‌دهند وارد شهر شوند.

پهلوانی اضافه کرد: به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا علاوه بر مبادی ورودی شهرها، از روز گذشته مبادی خروجی نیز تحت کنترل‌های ویژه قرار گرفته است تا از خروج افراد مشکوک به کرونا جلوگیری به عمل آید.

او ادامه داد: افراد مشکوک شناسایی و برای آن‌ها پرونده تشکیل می‌شود و سایر اقدامات توسط دانشگاه علوم پزشکی و نهاد‌های مربوطه انجام می‌گیرد تا از ابتلای احتمالی افراد دیگر جلوگیری شود؛ همچنین افراد بهبود یافته پس از ترخیص از بیمارستان باید در استراحتگاه‌ها بمدت ۱۴ روز نگه داری شوند.

معاون هلال احمر شهرستان مهاباد تصریح کرد: هم اکنون ۳ ایستگاه در سه مسیر سه راهی دارلک مسیر جاده مهاباد به ارومیه، سه راهی بوکان مسیر جاده مهاباد به بوکان و میاندوآب و سه راهی حمزه آباد با همکاری نیرو‌های مرکز بهداشت، داوطلبان هلال احمر، شهرداری و نیروی انتظامی فعال است.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.