فرماندار بروجن بیان کرد:

از ورود مسافران به شهر جلوگیری خواهد شد

فرماندار بروجن گفت: با استفاده از حفاظ جاده‌ای ضمن کنترل تردد، از ورود مسافران به شهر جلوگیری خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در دومین نشست ستاد شهرستانی مقابله با کرونا ویروس اظهار داشت: مبادی ورودی شهرستان از سمت مبارکه و زرین شهر از سوی یگان‌هایی از نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر بیش از پیش کنترل خواهد شد.

او افزود: با استفاده از حفاظ جاده‌ای در جاده‌های مذکور مسیر‌های انحرافی ایجاد شده و ضمن کنترل تردد، احراز هویت، پایش سلامت و تداوم تردد خودرو‌های با پلاک استان از ورود مسافران به شهر جلوگیری خواهد شد.

ملکی اضافه کرد: کنترل سایر مبادی ورودی به چهارمحال و بختیاری، نیازمند عزم جدی و هماهنگی سایر شهرستان‌های استان است.

او با بیان اینکه تعطیلی بازار و صنوف غیر ضروری تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت ادامه داد: واحد‌های خبازی، قصابی، مرغ و ماهی، مراکز عرضه مواد غذایی و محصولات بهداشتی و درمانی، مکانیکی و آپاراتی (به صورت شیفت بندی) به فعالیت خود ادامه خواهند داد و بر اساس پروتکل‌های بهداشتی صادره از سوی وزارت بهداشت موظف ارائه خدمت به مردم هستند.

ملکی گفت: گشت‌های بازرسی متشکل از صنعت معدن، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و اداره نظارت بر اماکن عمومی بر حسن اجرا نظارت خواهند کرد.

او به تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی ها، جایگاه سوخت بنزین و گاز برای رعایت موازین بهداشتی اشاره و اضافه کرد: تمامی اقدامات لازم در خصوص گند زدایی و ضدعفونی معابر با جدیت در شهر‌ها و روستا‌ها دنبال شود.

ملکی افزود: با مخلان آسایش و آرامش روانی مردم و عاملان ترویج شایعه و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی توسط دستگاه‌های امنیتی برخورد خواهد شد.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.