مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: قطعا بین مقابله با شیوع ویروس کرونا و توسعه دولت الکترونیک رابطه معنادار وجود دارد.

شیوع ویروس کرونا و تاکیدی بر ضرورت توسعه دولت الکترونیکبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید موسی موسوی مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر بیان کرد: قطعا بین مقابله با شیوع ویروس کرونا و توسعه دولت الکترونیک رابطه معنادار وجود دارد لذا تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان موظف به تسریع در افزایش خدمات الکترونیکی برای کاهش مراجعه حضوری مردم هستند.

او افزود: با توجه به تاکید بر استقرار دولت الکترونیک در برنامه ششم توسعه کشور، تکلیف مهم دستگاه‌های اجرایی استان در حال حاضر، اجرای وظایف قانونی و مشخص شده در برنامه ششم توسعه و بخشنامه‌های اخیر در خصوص توسعه محتوا و خدمات الکترونیک می‌باشد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر ادامه داد: از جمله دلایل مهم مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری ها، دریافت خدمات شهرسازی از جمله صدور پروانه ساخت و پایان کار است که با توجه به تاکید‌های دفتر فنی استانداری تعداد زیادی از شهرداری‌ها بخش‌هایی از خدمات فوق را الکترونیکی کرده اند.

موسوی عنوان کرد: با توجه به ضرورت کاهش مراجعه حضوری شهروندان، همه شهرداری‌ها موظف به تسریع در ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارائه الکترونیکی خدمات فوق هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.