فرماندار اهر گفت: اهر در غربالگری و کنترل تردد خودرو‌ها رتبه اول استانی را دارد.

رتبه اول استانی اهر در غربالگری و کنترل تردد خودرو‌هابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمودی فرماندار اهر در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: اهر در غربالگری و کنترل تردد خودرو‌ها رتبه اول استانی را دارد.

محمودی افزود: این رتبه در سایه تلاش و همراهی تمامی ادارات خدمات رسان، امدادی، نیروی انتظامی وبسیج با ستاد مقابله با کرونا حاصل شده است.

او گفت: اصنافی که در طرح فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا نیازی به فعالیت آن‌ها نیست، تا پایان طرح تعطیل هستند که در صورت مشاهده فعالیت، پلمب خواهند شد.

فرماندار اهر گفت: همچنین اصنافی مانند نانوایی‌ها که موظف به ارایه خدمات هستند، لازم است هیچگونه کوتاهی نکنند که در صورت امتناع پروانه کسب آن‌ها باطل و محل کسب پلمب خواهد شد و از اداره تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف می‌خواهم به جد در این زمینه بدون هیچ اغماضی با متخلفان برخورد قانونی کنند.

او گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تا ۲۱ فروردین میدان دواب اهر تعطیل است و از شهرداری می‌خواهیم با نصب بنر و اطلاع رسانی به فروشندگان دام در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار