طرح رعایت فاصله اجتماعی در لرستان تا بیستم فروردین تمدید شد

استاندار لرستان گفت: به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا اجرای طرح رعایت فاصله اجتماعی تا بیستم فروردین ماه در این استان تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  استاندار لرستان گفت: به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا اجرای طرح رعایت فاصله اجتماعی تا بیستم فروردین ماه در این استان تمدید شد.

سید موسی خادمی روز سه شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی کنترل بیماری کرونا بیان کرد: اگر افرادی که دارای علائم کرونا هستند و آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده، ولی شرایط مناسب را برای قرنطینه خانگی ندارند و راضی نمی‌شوند وارد نقاهتگاه شوند، به خاطر حفظ سلامت جامعه با حکم قضایی و دستورات انتظامی به نقاهتگاه منتقل شوند.

او اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد افرادی که دارای علائم بوده و از طرف مراکز مربوطه آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده، علاوه بر اطلاع رسانی به فرد بیمار به یکی از اعضای خانواده نیز اطلاع رسانی شده و چنانچه فرد شاغل است به رئیس آن اداره اطلاع دهند تا با حضور آن شخص در محل کار تا پایان درمان ممانعت بعمل آید.

استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت در خانه ماندن مردم در روز سیزده بدر گفت: اگر ما در روز سیزدهم و روز طبیعت رعایت نکنیم و در خانه نمانیم تمامی زحمات و سختی‌هایی که همه مردم متحمل شده اند بی فایده خواهد ماند.
خادمی با بیان اینکه از مردم درخواست می‌کنم فردا را در خانه بمانند و به طبیعت نروند، اظهار داشت: تمامی بوستان‌ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی شهری و مسیر تفرجگا‌های استان مسدود شده و همچنین دستور قطع آب، برق و همه امکانات زیربنایی صادر شده و هیچ گونه خدماتی در این اماکن ارائه نمی‌شود.
استاندار لرستان همچنین به خودرو‌هایی که به این اماکن وارد می‌شوند هشدار داد، طبق مصوبه در صورت ورود به اماکن ممنوعه مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شده و خودروی آن‌ها سی روز توقیف خواهد شد.
خادمی بر تعطیلی بازار، کنترل خروجی و ورودی شهرها، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان بیستم فروردین ماه جاری تاکید کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.