رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی اگر نیاز به نظارت در خصوص عرضه و فروش ماسک‌های طبی و بهداشتی باشد، این نهاد آمادگی ایفای نقش را در این حوزه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امید جلیلی رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با بیان اینکه در شرایط کنونی اگر نیاز به نظارت در خصوص عرضه و فروش ماسک‌های طبی و بهداشتی باشد، این نهاد آمادگی ایفای نقش را در این حوزه دارد، گفت: تاکنون تنها دستورالعمل نظارت بر واحد‌ها و کارگاه‌های تولید محلول‌ و مواد ضدعفونی در قالب "طرح نظارتی بر بازار مرتبط با کرونا" از تهران به واحد‌های تعزیرات حکومتی در سطح کشور ابلاغ شده است.  

او ادامه داد: این طرح نظارتی تاکنون از سوی اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سطح استان با جدیت اجرا شده است.

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: در این چارچوب تاکنون ۱۰ کارگاه زیرزمینی تولید غیربهداشتی مواد ضدعفونی در مشهد مهر و موم و تعطیل شده‌اند.

جلیلی افزود: مطابق دستورالعمل ابلاغی از سازمان مرکزی تعزیرات حکومتی، اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی برای هر وظیفه‌ای که از سوی مرکز اعلام شود،  آمادگی همکاری دارد و پیگیر گزارش‌های مردمی در خصوص هرگونه تخلف در این حوزه است.  

او ادامه داد: بر همین اساس هم‌اینک دو پرونده گرانفروشی مربوط به دو کارگاه تولید مواد ضدعفونی در مشهد، از سوی اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تحت بررسی قرار دارد.

رئیس شعبه تعزیرات حکومتی خراسان رضوی به موضوع نظارت بر توزیع ماسک در سطح بازار اشاره کرد و گفت: در جریان اجرای "طرح نظارتی بر بازار مرتبط با کرونا" برای ۲۰ داورخانه و مرکز توزیع ماسک در خراسان رضوی پرونده تخلف با عنوان گرانفروشی و یا امتناع از عرضه تشکیل شد.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.