حجت الاسلام بهرامی خبر داد که علیه حسن نوروزی،در مراجع قضائی ذی صلاح تحت عنوان نشر اکاذیب اعلام جرم شد.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خبر داد که علیه حسن نوروزی، نماینده مجلس، در مراجع قضایی ذی صلاح تحت عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی اعلام جرم شده است و پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.

سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اعلام کرد:

در پی مصاحبه حسن نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی با روزنامه همدلی در هفدهم فروردین ماه و بیان اظهاراتی عجیب و غیرمستند و خلاف واقع از سوی ایشان از جمله «در پرونده شلیک به هواپیمای اوکراینی مواخذه و بازداشتی وجود نخواهد داشت و کسی بازداشت نشده است...»، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح توضیحاتی ارائه کرد.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به اینکه مفاد مصاحبه خبری صورت گرفته بر خلاف حقیقت و مستندات موجود است، اظهار کرد: در پرونده قضایی تشکیل شده تحقیقات گسترده‌ای به عمل آمده و از مسئولان و افراد دخیل در موضوع نیز تحقیق شده و تاکنون افرادی به عنوان متهم احضار و یک نفر کماکان در بازداشت بسر می‌برد.

او افزود: این مصاحبه، برداشت شخصی ایشان و بدون اطلاع از کم و کیف قضیه بوده است و این گونه اظهارات علاوه بر اخلال در تحقیقات قضایی، موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم می‌نماید.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: از این رو علیه نامبرده در مراجع قضایی ذی صلاح تحت عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی اعلام جرم شده است و پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
دم سازمان قضایی گرم
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۰:۵۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
خوب راست گفته . اگه خلبان هواپیما احتمالا نفوذی بوده و میزد به یکی از مراکز حساس غرب تهران و هزاران هزار نفر کشته میشد شما جوابگو بودین ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
چرا نمی گذارید درباره ی موضوع صحبت شود تا مردم نیز
از کم و کیف آن اطلاع یابند.
آخرین اخبار