آبمیوه طبیعی برای پذیرایی از مدافعان سلامت و جهادگران در عرصه مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا به همت نیرو های جهادی موکب جوادالائمه محمدشهر تهیه و توزیع شد.

احمدی، مسؤل موکب جوادالائمه محمدشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به حضور نیروهای جهادی این موکب از روزهای آغاز شیوع کرونا در ضدعفونی و تهیه پک موادغذایی برای افراد نیازمند در محمدشهر گفت: روزانه یکصد و پنجاه تا دویست لیتر آبمیوه طبیعی هویچ و سیب توسط این نیروهای جهادی با رعایت موازین بهداشتی در مسجد صاحب الزمان محله اصفهانی‌ها تهیه و در بسته بندی استریلیزه برای مدافعان سلامت و بیماران ارسال می‌شود.

او در ادامه افزود: این آبمیوه های طبیعی علاوه بر بیمارستان ها جهت استفاده برای خانه های بهداشت و داروخانه های سطح شهر، نیروهای جهادی در سطح شهر ک عملیات ضدعفونی را انجام می‌دهند، نیروهای مستقر در ایست و بازرسی ورودی شهر و آرامستان بهشت علی(ع) در ماهدشت که نیروهای جهادی و طلاب در آنجا مشغول غسل دادن فوتی های کرونایی هستند ارسال می‌شود.

مسؤل موکب جوادالائمه محمدشهر در پایان گفت: این کار جهادی از ده روز گذشته آغاز شده و تا شکست ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.