نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: با رعایت کامل مسائل بهداشتی و موازین شرعی تغسیل و تدفین اموات کرونایی بدرستی انجام می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان از سازمان آرامستان‌ها بازدید و جلسه‌ای جهت پیگیری اقدامات انجام شده و چگونگی انجام امورات تغسیل، تدفین و تکفین اموات کرونایی طبق موازین شرعی و با رعایت کامل مسائل بهداشتی و حفاظتی در آرامستان باغ فردوس با حضور رئیس سازمان آرامستان‌ها و همچنین روحاینون مستقر در آرامستان باغ فردوش برگزار نمودند.

حجت الاسلام موسوی فرد مسائل و نکات لازم را در این خصوص بیان کردند، در این بازدید ابتدا با حضور در گلزار بهشت آباد اهواز با شهداء این گلزار تجدید میثاق نمودند.

امام جمعه اهواز گفت: سازمان آرامستان‌ها با مدیریت محمودی تاکنون توانسته است رضایت شهروندان و مردم را جلب نماید همچنین در این مسئله و مشکلی که در کشور بوجود آمده و باعث فوت تعدادی از همشهریان شده است با رعایت کامل مسائل بهداشتی و موازین شرعی تغسیل و تدفین آن‌ها بدرستی انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: هیچ مشکل و مسئله‌ای در این خصوص وجود ندارد و همین امر می‌تواند تا حدودی از دغدغه‌های خانواده‌های داغداد کاهش دهد که جای بسیار تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.