به موازات افزایش تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در آمریکا، کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در سراسر این کشور خواستار دریافت تجهیزات پزشکی بیشتر هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی رادیو ملی آمریکا (ان پی آر)، کادر درمانی و پرستاران بیمارستان‌ها در سراسر آمریکا می‌گویند با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا، آن‌ها به تجهیزات حفاظت شخصی و دستگاه‌های تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) بیشتری نیاز دارند.

در این میان، مراکز تولید تجهیزات پزشکی آمریکا خواستار مداخله دولت ترامپ برای توزیع کالا‌های پزشکی به شکل مرکزی و از سوی دولت فدرال شده اند.

«کامیلا دومونسک» خبرنگار ان پی آر گفت: هیچ کس دقیقا نمی‌داند که در آمریکا به چه میزان تجهیزات پزشکی نیاز است. شاید یکی از شیوه‌های بررسی میزان نیاز‌ها این باشد که به شکاف بین تجهیزات درخواستی از سوی ایالت‌ها و آنچه "سازمان مدیریت بحران فدرال" (فیما) به آن‌ها تحویل می‌دهد، نگاه کنیم. اخیرا گروهی از ایالت‌های آمریکا، ۴ میلیون ماسک "ان ۹۵" درخواست کردند که قادر به فیلتر ۹۵ درصد از ذرات معلق در هواست، اما فقط ۵۰۰ هزار ماسک به آن‌ها تحویل داده شد. در حال حاضر ما حدود ۲۰۰ هزار دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) در آمریکا داریم که برخی از آن‌ها قدیمی بوده و کارایی بهینه ندارند. بیمارستان‌های آمریکا اعلام کردند با توجه به شرایط کنونی، آن‌ها به تعداد بیشتری ونتیلاتور نیاز دارند که باید هر چه سریع‌تر فراهم شود.

پیش از این دانشگاه جان هاپکینز آمریکا اعلام کرده بود یک هزار و ۹۲۰ نفر دیگر به قربانیان ویروس کشنده کرونا در شبانه‌روز گذشته در این کشور افزوده شده و تعداد کل جان‌باختگان به ۲۰ هزار و ۵۰۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
به ما چه که تو امریکا چه خبره مملکت خودمون رو دریابین که هیچ برنامه ای برای مقابله با کرونا نداره
Iran (Islamic Republic of)
لارستان کهن
۱۶:۰۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
نیروی جهادی اگه بخواند آموزش میدیم قابل توجه ها غرب گرای بی اصول
آخرین اخبار