به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمود دهقان رییس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کرج گفت: شهرداری کرج از اول اردیبهشت ماه کلیه خدمات خود از جمله ثبت و پیگیری درخواست پروانه، پایان کار، عدم خلاف ساختمانی، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، اعلام و پیگیری مشکلات، پیگیری مکاتبات دبیرخانه، ثبت و پیگیری امور پیمانکاران و ... را به صورت غیر حضوری انجام می دهد.
دهقان افزود: ضروری است شهروندان جهت دریافت خدمات غیرحضوری در درگاه کرج من به آدرس my.karaj.ir مراجعه نمایند.
او از شهروندان خواست؛ درخواست مورد نظر خود را تنها از طریق کرج من پیگیری کرده و فقط در صورت دریافت پیامک مراجعه به شهرداری؛ در تاریخی که اعلام می شود در منطقه مربوطه حضور بهم رسانند.
انتهای پیام / م