مسئول بسیج سازندگی دامغان: ۷۸ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان گفت: ۷۸ سری جهیزیه سال ۹۸ به نوعروسان نیازمند این شهرستان به ارزش هر جهیزیه ۱۵۰ میلیون ریال توزیع شد.

سرگرد علی اسلام پناه مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان گفت:  ۱۲۲ جهیزیه کامل برای توزیع بین خانواده‌های کم‌برخوردار شهرستان دامغان در سال ۹۸ در نظر گرفته شد که از این تعداد، ۷۸ سری جهیزیه توزیع و با توجه به شیوع کرونا، توزیع ۴۴ سری جهیزیه به آینده موکول شد.

او افزود: این مجموعه جهیزیه شامل ۱۱ قلم کالای اساسی و دارای ارزش ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

اسلام پناه اضافه کرد: یخچال، گاز، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم برقی و ظروف آشپزخانه، از جمله کالا‌های موجود در جهیزیه‌های اهدایی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان اظهار داشت: با توجه به شعار سال ۹۸ به نام رونق تولید و با هدف تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخلی، تمامی کالا‌های موجود در این اقلام ارسالی، از اجناس ایرانی و تولید داخل بود.

او ابراز داشت: هزینه این جهیزیه‌ها از طریق اعتبارات سپاه ناحیه دامغان و کمک خیران تأمین اعتبار شد.

این مقام مسئول یادآو شد: تامین کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های نیازمند یکی از برنامه‌های سپاه است که با هدف اجرای سنت پسندیده ازدواج و توسعه فرهنگ ازدواج آسان انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان گفت: جامعه هدف نوعروسان نیازمند از طرف کمیته امداد، بهزیستی و پایگاه‌های بسیج محلات شناسایی و معرفی شدند.

شهرستان دامغان دارای ۱۸ قشر، ۱۰۷ پایگاه بسیج و ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته است.

این شهرستان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.