رئیس سازمان تاکسیرانی همدان از توقیف ۴۰ دستگاه تاکسی متخلف در همدان خبر داد.

توقیف ۴۰ تاکسی متخلف در همدانمیلاد کریمیان رئیس سازمان تاکسیرانی همدان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ ابا اشاره به اینکه امروز تمامی ناوگان تاکسی شهر همدان فعال شدند، افزود: ۴۰ تاکسی متخلف به علت رعایت نکردن در تعداد سرنشینان و افزایش خودسرانه کرایه توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند.

او ادامه داد: در روز‌های گذشته به علت بیماری کرونا ۲۰ درصد از تاکسی‌های شهر همدان فعال بودند، اما از امروز تاکسی‌ها به فعالیت خود پرداختند.

کریمیان بیان کرد: تمامی تاکسی‌هایی که در گذشته چهار سرنشین سوار می‌کردند در شرایط فعلی باید سه سرنشین سوار کنند در غیر این صورت با رانندگان مخاطی برخورد صورت می‌گیرد و خودرو آن‌ها توقیف خواهد شد.

رئیس سازمان تاکسیرانی همدان اظهار داشت: طی روز‌های گذشته نیز حدود ۴۰ تاکسی به علت عدم رعایت قانون و افزایش خودسرانه کرایه توقیف شده است.

این مسئول با بیان اینکه ون‌های شهر همدان نیز بعد از یک ماه تعطیلی کار خود را آغاز کرده‌اند، گفت: خوشبختانه ون‌های همدان نکات بهداشتی را رعایت کرده اند و در حال حاضر هر ون با هفت سرنشین اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کند.

کریمیان با اشاره به افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی افزود: مدنظر است در روز‌های آینده نرخ کرایه‌های تاکسی ۳۵ درصد افزایش یابد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.