حجت‌الاسلام بارانی گفت: هم‌زمان با آغاز رزمایش مواسات، هشت هزار بسته معیشتی بین مردم آسیب‌پذیر مهدی شهرتوزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام محمد بارانی امام‌جمعه مهدی‌شهر در آئین آغاز رزمایش مواسات مهدی‌شهر با بیان اینکه هم‌زمان با آغاز این رزمایش هشت هزار بسته معیشتی، ۳۵ رأس گوسفند و دو رأس گاو بین اقشار آسیب‌پذیر این شهرستان توزیع شد.

او ارزش ریالی این بسته‌ها را یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: رزمایش مواسات باهدف کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر در بحران ویروس کرونا به‌صورت ملی در حال اجرا است.

امام‌جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش مؤثری در فرهنگ‌سازی و ترویج این رزمایش بین آحاد مردم‌دارند، تصریح کرد: پویش رسانه‌ای رزمایش مواسات در مهدی‌شهر راه‌اندازی و آغاز به کارکرده است.

بارانی با اشاره به اینکه رسانه‌ها همواره در عرصه‌های مختلف با انعکاس خبر زمینه رشد و حل مشکلات را در جامعه فراهم کردند، تصریح کرد: کمیته نظارت و هماهنگی، فضای مجازی و رسانه‌ای، یاوران احسان و فرهنگی ازجمله کمیته‌هایی هستند که در قرارگاه مواسات فعالیت می‌کنند.

او با تأکید بر اینکه رسانه‌ها هم‌زمان با شیوع کرونا تصاویر، گزارش‌ها و خبر‌های متعددی از همدلی و همراهی مردم برای عبور از این شرایط بحرانی ثبت کردند، گفت: رسانه‌ها با ایجاد شور رسانه‌ای کمک‌های مؤمنانه را به نمایش درآورند تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار