معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مسؤولان دولتی قزوین در طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه، یک تا ۱۰ روز از حقوق خود را به نیازمندان اعطاء کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: ۱۰ روز از حقوق استاندار قزوین، پنج روز از حقوق معاونان استاندار، سه روز از حقوق فرمانداران، ۲ روز از حقوق مدیران کل ستادی و یک روز از حقوق سایر پرسنل اداری و کارکنان به رزمایش همدلی و کمک مومنانه اختصاص یافت.

حبیبی چنین اقداماتی را لبیک به تاکیدات مقام معظم رهبری در طرح مواسات اجتماعی دانست و گفت: کمک‌های این چنینی نه تنها اقشار آسیب دیده و کارگران را در دوران کرونا خوشحال می‌کند، بلکه باعث احیای سنت پسندیده کمک به هم نوع در اسلام و اخلاق و فرهنگ انسان دوستی در جامعه می‌شود.

معاون سیاسی استاندار خاطرنشان کرد: سایر دستگاه‌های اداری نیز در حال برنامه ریزی و هماهنگی برای کمک به طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه هستند.

حبیبی یادآور شد: ادارات آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آبفای استان و برخی دیگر از دستگاه‌ها اقدامات متشابهی در طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه انجام داده‌اند که پس از جمع بندی اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار