بازیکن تیم ملی کاراته گفت: تیم ملی کاراته عملکرد بسیار خوبی در کسب سهمیه المپیک از خود به جا گذاشت.

صداقت: تیم ملی کاراته بعید است سهمیه المپیک دیگری را کسب کندباربد صداقت ملی پوش کاراته کشورمان در گفت‌وگو با   خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط لیگ برتر کاراته ایران اظهار کرد: حدود ۲ سال بود که در سوپرلیگ حضور داشتم و  بعد هم به تیم مقاومت در لیگ برتر رفتم. تیمی که در لیگ برتر در آن حضور داشتم به خاطر اینکه مسئولان برگزاری مسابقات  اجازه ندادند در بخش کاتا کار کنیم، منحل شد. دلیل مسئولان این بود که در بخش کاتا دیر ثبت نام کردیم و همین موضوع باعث شد من و چند بازیکن دیگر بدون تیم بمانیم.   

صداقت در مورد وضعیت کاراته کشورمان در مسابقات کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: وضعیت تیم ملی با گرفتن ۴ سهمیه المپیک در مسابقات اخیر واقعا عالی است و تیم ملی کاراته عملکرد بسیار خوبی در کسب سهمیه المپیک از خود به جا گذاشت.

بازیکن تیم ملی کاراته کشورمان در پاسخ به این سوال که چرا مدتی از تیم ملی دور شده است بیان کرد: در مسابقات انتخابی بازی کردم و در تیم ملی فیکس شدم و نهایتا در بازی‌های آسیایی ازبکستان هم مدال به دست آوردم. بعد از آن تورنمنت، رقابت مهم دیگری نبود که در آن شرکت کنم و فقط لیگ‌های جهانی کاراته وان به منظور کسب سهمیه المپیک برگزار شدند.


بيشتر بخوانيد: روحانی: تا بهتر شدن شرایط در استونی می‌مانم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار