مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی کتابخانه‌های عمومی استان در فضای مجازی تا ۱۹ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

منصور کوهی رستمی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و عمل به توصیه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا، کتابخانه‌های عمومی استان طی ۲ هفته آینده و تا ۱۹ اردیبهشت ماه تعطیل هستند و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی کتابخانه‌ها همچنان در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

او افزود: علیرغم تعطیلی کتابخانه ها، مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همچنان پیگیر بازگشایی این مکان‌ها با در نظر گرفتن نکات بهداشتی و فراهم آوردن شرایط و امکانات لازم هستند تا مطابق مقررات و ضوابط ستاد ملی و استانی، کتابخانه‌ها خدمات حضوری به مراجعان را از سر بگیرند.

از اسفندماه پارسال و با توجه به هشدار‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی نیز ارائه خدمات فیزیکی به اعضاء را تعطیل و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی را در بستر فضای مجازی ادامه داده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.