در بسته حوادث ۴ اردیبهشت ۹۹ بخوانید؛

پایان کار ۴ سارق حرفه‌ای معابر در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری ۴سارق حرفه‌ای معابر عمومی ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندرماهشهر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی با گشت زنی‌های تخصصی و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند تعداد ۴سارق حرفه‌ای که اقدام به سرقت در معابر عمومی می‌نمودند را شناسایی و پس از اخذ حکم قضایی آنان را در پاتوق‌های خود دستگیر و به کلانتری انتقال نمایند.

سرهنگ پاپی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۹فقره سرقت در معابر عمومی معترف گردیدند.

در رامشیر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اجرا شد

سرهنگ هدایت شهبازی فرمانده انتظامی رامشیر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان با هدف برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به اجرا در آمد.

او افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی موفق به شناسایی و دستگیری ۸ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ شهبازی تصریح کرد: ماموران پلیس دربازرسی از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی رامشیر ادامه داد: ۱۳ فقره سرقت، شامل ۱۰ فقره سیم برق ۳ فقره سرقت ازمعابر واماکن، از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بود که کشف گردید.

این مقام مسئول گفت: در این طرح از ۱۹۰ واحد صنفی این شهرستان بازدید شد که از این تعداد به ۱۷ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داده شد و ۲۱ واحدصنفی متخلف نیز بعلت عدم رعایت مقررات صنفی و فاقد مجوز پلمب شدند.

دستان سارق موتور سیکلت در شادگان بسته شد

سرهنگ اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان گفت: موضوع وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی، محل اختفاء متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، طی عملیاتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهم ۸ دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

سرهنگ جماشیانی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

سارقان دوچرخه در اهواز دستگیر شدند

 سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف دوچرخه و تلفن همراه در برخی از مناطق شهر اهواز از سوی سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پراید و انتشار تصاویر مربوط به یکی از سرقت‌ها در فضای مجازی، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستورکار پلیس قرار گرفت.

او  بیان داشت: ماموران با اقدامات اطلاعاتی هویت ۲ سارق در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه دوچرخه، ۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی، خودرو، قمه و چاقویی که به وسیله آن از شهروندان سرقت می‌کردند، کشف شد.

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: متهمان پس از شناسایی توسط مالباختگان به ۸ فقره سرقت تلفن همراه و ۳ فقره سرقت به عنف دوچرخه در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.