در بسته حوادث ۳۱ فروردین ۹۹ بخوانید؛

بهبهان، پایان راه محموله‌های موادمخدر/فروشندگان بلبل خرما در دزفول دستگیر شدند

مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری ماموران انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی ۳ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار ۱۰۴ کیلو و ۴۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این رابطه ۴ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

فروشندگان بلبل خرما در دزفول با دستان بسته

رضا قپانچی پور رئیس اداره پارک ملی دز گفت: طی گزارشات رسیده مبنی بر برداشتن و تخریب آشیانه پرندگان گونه وحشی بلبل خرما و فروش جوجه آن‌ها، محیط بانان این اداره طی عملیات گسترده چند روزه موفق به شناسایی ۵ گروه از آن‌ها شده و بعد از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: همچنین از متخلفان ۸ قطعه جوجه پرنده بلبل خرما به همراه آشیانه کشف و ضبط شد.

قپانچی پور اظهار داشت: بلبل خرما قدری از بلبل بزرگ‌تر و نر و ماده آن هم‌شکل است. سر و گلوی سیاه با لکه بزرگ سفید در ناحیه گونه، سطح پشتی قهوه‌ای روشن، سطح شکمی خاکستری چرک، پوشپر‌های زیر دمی زرد نارنجی و دم سیاه با نوک سفید دارد و طبق مصوبه شماره ۴۴۲ شورای عالی حفاظت محیط زیست مبلغ ۶ میلیون ریال بابت هر قطعه آن ضرر و زیان تعیین شده است.

 صیاد غیر مجاز ماهی در دریاچه سد جره دستگیر شد

یگان حفاظت اداره محیط زیست باغملک طی گشت و کنترل در منطقه دریاچه سد جسرقت محتویات داخل خودرو در سطح این کلانشهر به ویژه خیابان‌های منتهی به بازار و هسته مرکزی شهر، از سوی ۲ سارق حرفه‌ای و انتشار تصاویر مربوط به یکی ار این صحنه‌های سرقت در فضای مجازی، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستورکار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ اهواز با اقدامات اطلاعاتی، هویت یکی از سارقان محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۴۵ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری همدست این سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

پلیس ایذه دستان سارق حرفه‌ای را بست

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان ایذه دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ ایذه با اقدامات تخصصی یک سارق حرفه‌ای را حین سرقت شناسایی و طی عملیاتی دستگیر کردند.

سرهنگ سفیدپوست اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.