مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه یکم اردیبهشت ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

شکارچی تشی در ایذه به دام افتاد

 احمد امیری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه با اشاره به دستگیری یک نفر شکارچی در منطقه گلزار این شهرستان گفت: فرد مورد نظر پس از انتشار عکس‌های شکار ۲ سر تشی (خارپست) در فضای مجازی مورد تعقیب و شناسایی یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان ایذه قرار گرفت.

او افزود: با شناسایی این فرد، یکی از پرسنل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه به عنوان خریدار گوشت این جانور با شکارچی قرار خرید گذاشت و پس از آن وی با حضور در محل توسط نیرو‌های این یگان دستگیر شد.

امیری با بیان اینکه پس از دستگیری شکارچی اقدامات برای تشکیل پرونده صورت گرفت بیان داشت: پرونده پس از تشکیل جهت سیر روال قانونی به دادگستری ارجاع داده شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ایذه با اشاره به صید این جانور به دلیل وجود برخی از باور‌های غلط درمانی تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای از افراد بدون وجود هیچ‌گونه منشا علمی به عنوان درمانی بودن گوشت تشی اقدام به شکار این جانور می‌کنند که امری اشتباه است.

تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.