آموزش در خانه گامی در جهت برقرای عدالت وایجاد فرصت‌های برابر آموزشی است.

خلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست، گفت: با شیوع ویروس کرونا وتعطیلی طولانی مدت مدارس نجم الدین طاهری معلم فداکار و دلسوز روستای کَرآباد سروآباد به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه که امکانات استفاده از آموزش‌های مجازی را ندارند در خانه آموزش می‌دهد.

رنجبر گفت: با توجه به ایجاد وقفه تحصیلی و در راستای جبران عقب افتادگی درسی، این معلم خلاق با حضور در منزل دانش آموزان ودر راستای تحقق شعار آموزش تعطیل شدنی نیست فرآیند آموزش ویادگیری را در راستای ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی ادامه می‌دهد.

او افزود: شیوه آموزش مجازی راهی برای شکست کرونا توسط دانش‌آموزان و معلمان است، اما ارائه آموزش‌های مجازی و از راه دور به دانش‌آموزان مستلزم فراهم شدن زیرساخت‌ها است ودر حال حاضر بسیاری از دانش‌آموزان مناطق روستایی از این امکان محروم هستند.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان ادامه داد: از آنجائیکه شخصیت افراد در دوران کودکی شکل می‌گیرد و رفتار معلم می‌تواند در بهبود روند آن تاثیر بسزایی داشته باشد، فداکاری و ایثار این معلمان می‌تواند علاوه بر سواد خواندن و نوشتن سواد ایثار را نیز به آنان بیاموزد.

رنجبر بیان داشت: خانه بهترین و امن‌ترین مکان برای مصون ماندن در مقابل این ویروس می‌باشد، پس در خانه بمانیم تا محافظ سلامتی خود و خانواده باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.