معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : طرح ملی آدرس‌گذاری مکان‌محور با شتاب بیشتری در کرمانشاه اجرا می‌شود .

اجرا طرح ملی آدرس‌گذاری مکان‌محوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه طرح ملی آدرس‌گذاری مکان‌محور با شتاب بیشتری در کرمانشاه اجرا می‌شود، گفت : اجرای صحیح و به موقع این طرح می‌تواند به مدیریت و کنترل بیماری کرونا کمک کند.

او گفت : این طرح از سال ۹۴ آغاز و متأسفانه تاکنون پیشرفت مناسبی نداشته و باجدیت پیگیری نشده است و برگزاری تنها یک جلسه در طول این سال‌ها برای پیگیری چنین موضوعی قابل قبول نیست.

او افزود: اگر طرح نظام ملی آدرس گذاری مکان محور (GNAF) در استان به خوبی تکمیل و اجرا می‌شد، به طور قطع در بحث مدیریت کرونا موفق‌تر عمل می‌کردیم، زیرا امکان ردیابی و خدمات دهی به بیماران سهل و شرایط مناسب تری برای کنترل وقطع زنجیره انتقال فراهم می‌شد.

او با بیان اینکه فرمانداران شهرستان‌ها تا یک ماه آینده باید میزان درصد پیشرفت فیزیکی این طرح (GNAF) را اعلام کنند، گفت: برای تکمیل این طرح، شهرداران نیز با دفتر شهری هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه همکاری و اجرای صحیح طرح ملی GNAF توسط شهرداری‌ها را به عنوان یکی از ملاک‌های ارزیابی شهرداران توسط دفتر فنی استانداری ذکر کرد و افزود: انتظار می‌رود شهرداری کلانشهر کرمانشاه، ضمن همکاری با اداره کل پست، مصوبات جلسه را اجرا و همکاری‌های لازم را جهت تکمیل این طرح ملی به عمل آورد.

کریمی گفت: اداره کل پست استان ظرف یک ماه آینده باید میزان پیشرفت این طرح توسط هر کدام از شهرداری و فرمانداری‌ها را اعلام کند و بنیاد مسکن نیز با در اختیار قرار دادن نقشه‌های روستایی به پست، همکاری جدی را برای تکمیل این پروژه داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.