مسئول نقاهتگاه‌های بیماری کرونا در خوزستان از آماده بودن ۱۸ نقاهتگاه استان برای پذیرش بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد رضا صادقیان مسئول نقاهتگاه‌های بیماری کرونا در خوزستان گفت: با مشارکت سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ۱۸ نقاهتگاه ویژه بیماران مبتلا به کرونا در استان آماده پذیرش بیماران است.

او با بیان اینکه  ۱۹ نقاهتگاه در سطح خوزستان وجود دارد که 3 مورد در اهواز شامل ۲ فعال و یک نیمه فعال است بیان داشت: در شهرستان‌ها نیز ۱۵ نقاهتگاه آمادهسازی شده که آمادگی پذیرش بیماران را دارند، ولی بیماری بستری نشد.

صادقیان ادامه داد: بیمارستان طالقانی اهواز، باشگاه ورزشی شهید تندگویان یا نقاهتگاه شهید قاسم سلیمانی و باشگاه راه آهن (نیمه فعال) نقاهتگاه‌های اهواز است که ۱۶ بیمار در نقاهتگاه‌های خوزستان بستری و تعدادی مرخص شدند.

مسئول نقاهتگاه‌های بیماری کرونا در خوزستان با بیان اینکه بیماران در نقاهتگاه ها از نظر بیماری زیرنظر قرار می‌گیرند تصریح کرد: خدمات هتلینگ شامل خدمت رسانی و امکانات رفاهی نیز به آن‌ها ارایه می‌شود.

این مقام مسئول گفت: حدود ۶۰۰ تخت نقاهتگاهی در خوزستان برای بستری بیماران مبتلا به کرونا آماده است و اولویت بستری با افرادی است که با توجه به شرایط بیماری امکان مرخص شدن از بیمارستان را داشتند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.