نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: جابجایی زندان عادل آباد در شیراز امری ضروری و به نفع اهالی آن منطقه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در دیدار با  رئیس کل دادگستری و اعضای هیئت امنای ستاد دیه استان فارس، بیان کرد: کمک به آزادی زندانیان اجر و ثواب بزرگی دارد و برگزاری مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان از این امور ثواب است.

او، بیان کرد: مسئله انجام اقدامات لازم برای آزادی زندانیان، دامنه گسترده ای دارد و تنها به دولت محدود نمی شود بلکه جلب رضایت شاکی، حمایت از زندانی و رسیدگی به حق الناس را نیز در پی دارد.

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: مسئله انجام اقدامات لازم برای آزادی زندانیان، دامنه گسترده ای دارد و تنها به دولت محدود نمی شود بلکه جلب رضایت شاکی، حمایت از زندانی و رسیدگی به حق الناس را نیز در پی دارد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: ما تمام تلاش خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان به کار گرفته ایم تا همه مشارکت کنند و هم رضایت شاکیان، جلب شود.

او، با  تاکید بر لزوم اجرای سیستم قضایی اسلامی، افزود: مرخصی دادن به زندانیان، کاهش صدور احکام قضائی حبس به ویژه حبس های طولانی مدت، اعمال احکام جایگزین حبس از نمونه های خوب این احکام اسلامی است که باید زیرساخت لازم برای اعمال آن ها ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به ضرورت جابجایی زندان عادل آباد در شیراز اضافه کرد: به نفع اهالی این منطقه است که هرچه سریع تر  محیط کنونی زندان به فرهنگسرا، پارک تبدیل شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار