جدیدترین خبرها درباره وضعیت کشورهای آلوده به ویروس کرونا و شمار مبتلایان جهانی را در این گزارش بخوانید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس جدیدترین آمار سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تا صبح امروز (پنج‌شنبه) به ۳ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۸۶۰ نفر رسید. از این تعداد تاکنون ۲۶۵ هزار و ۷۶ نفر جان باخته و یک میلیون و ۳۰۲ هزار و ۸۹۱ نفر نیز بهبود پیدا کرده‌اند.

آمریکا با دارا بودن بیش از یک میلیون و ۲۶۰ هزار مبتلا به ویروس کرونا در صدر جدول کشورهای آلوده قرار دارد. پس از آن به ترتیب کشورهای اروپایی اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان بالاترین شمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ را دارند. روسیه و ترکیه نیز در رده هفتم و هشتم جدول کشورهای آلوده به ویروس کرونا حضور خود را تثبیت کرده‌اند.

جدیدترین خبر‌ها درباره وضعیت کشور‌های آلوده به ویروس کرونا و شمار مبتلایان جهانی را در زیر بخوانید:

کاهش نسبی آمار جان‌باختگان کرونا در اسپانیا

مقامات بهداشتی اسپانیا روز پنجشنبه اعلام کردند طی بیست و چهار ساعت گذشته ۲۱۳ مورد مرگ و میر بر اثر کرونا در این کشور گزارش شده است که نسبت به روز چهارشنبه کاهش نسبی را نشان می‌دهد.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان عربستان به بیش از ۳۳ هزار نفر رسید

وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد هزار و ۷۹۳ مورد جدید به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا افزوده شده و آمار کل مبتلایان به ۳۳ هزار و ۷۳۱ نفر رسیده است. همچنین با جان باختن ۱۰ مورد جدید تعداد کل قربانیان ۲۱۹ نفر شد.

۴ سال پیش

مقامات هلند اعلام کردند که ۸۴ مورد مرگ و ۴۵۵ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده است.

۴ سال پیش
افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در لبنان

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد: پس از یک هفته ثبات در تعداد مبتلایان دوباره شاهد افزایش انتشار بوده ایم و در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ مورد جدید به ویروس کرونا مبتلا شده اند که تنها یک مورد از شهروندان بوده و بقیه موارد مربوط به افرادی است که وارد کشور شده اند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت تعداد کل مبتلایان به کرونا در لبنان ۷۸۴ نفر و قربانیان ۲۵ نفر است. همچنین ۲۲۰ نفر بهبود یافته اند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت کویت اعلام کرد ۲۷۸ مورد جدید در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد کل مبتلایان به ۶ هزار و ۵۶۷ مورد رسیده است.

۴ سال پیش

نخست وزیر اسکاتلند اعلام کرد ۵۹ مورد از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان باختند و با این تعداد کل قربانیان به هزار و ۷۶۲ مورد رسید.

۴ سال پیش
کرونا جان بیش از ۱۵۰ هزار نفر را در اروپا گرفته است

بر اساس آماری که خبرگزاری فرانسه در اختیار دارد، تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر در اروپا بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

۴ سال پیش

بر اساس تازه‌ترین اطلاعات وزارت بهداشت افغانستان، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

با ثبت این موارد جدید شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به ۳۵۶۳ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت افغانستان همچنین اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار مبتلا به ویروس کرونا جان باخته و هشت نفر دیگر نیز بهبود یافته‌اند.

۴ سال پیش

شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در روسیه به ۱۷۷ هزار و ۱۶۰ نفر و تعداد کل جان باختگان به هزار و ۶۲۵ تن افزایش پیدا کرد.

۴ سال پیش
کرونا در پاکستان تاکنون ۵۶۴ فوتی داشته است

وزارت بهداشت پاکستان اعلام کرد تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور با شناسایی ۱۵۲۳ مورد جدید دیگر طی شبانه روز گذشته به ۲۴ هزار و ۷۳ نفر رسیده است. شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور نیز با فوت ۳۸ تن دیگر به ۵۶۴ نفر افزایش یافته است.

۴ سال پیش
محدودیت‌های کرونایی احتمالا تا اواسط پاییز مهمان انگلیسی‌ها خواهند بود

یک منبع آگاه از طرح برنامه‌ای در دولت انگلیس خبر داد که بر اساس آن محدودیت‌های کرونایی تا اواسط پاییز به طور کامل برداشته نخواهند شد.

۴ سال پیش

کمیسیون بهداشت ملی چین امروز (پنجشنبه) اعلام کرد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته فقط دو مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است. بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به ۸۲ هزار و ۸۸۵ نفر رسید.

۴ سال پیش

تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در ترکیه به ۱۳۱ هزار و ۷۴۴ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به سه هزار و ۵۸۴ تن افزایش یافت.

۴ سال پیش
کاهش شمار مبتلایان در ایتالیا

بر اساس جدیدترین آمار، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا به ۲۱۴ هزار و ۴۵۷ نفر رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته با ۳۶۹ مورد جدید مرگ و میر ناشی از کرونا در ایتالیا، شمار قربانیان این ویروس ۲۹ هزار و ۶۸۴ نفر اعلام شده است. همچنین تعداد کل بهبود یافتگان به ۹۳ هزار ۲۴۵ نفر افزایش یافته است.

۴ سال پیش

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هند به  ۵۲ هزار و ۹۵۲ نفر رسید. همچنین هزار و۷۸۳ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

۴ سال پیش

ویروس کرونا در فرانسه تاکنون ۱۷۴ هزار و ۱۹۱ نفر را درگیر کرده است که از این تعداد ۲۵ هزار و ۸۰۹ نفر جان خود را از دست داده و ۵۳ هزار و ۹۷۲ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

۴ سال پیش

بنابر آمار مؤسسه «رابرت کخ»، ظرف ۲۴ ساعت گذشته با افزایش هزار و ۲۸۴ نفری، مجموع مبتلایان به کرونا در آلمان به ۱۶۶ هزار و ۹۱ نفر افزایش یافت. شمار جان‌باختگان نیز به هفت هزار و ۱۱۹ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

آمار مبتلایان به کرونا در مکزیک به ۲۷ هزار و ۶۳۴ نفر رسید. شمار جان‌باختگان مکزیکی نیز به ۲۷۰۴ نفر افزایش یافته است.

۴ سال پیش
آخرین آمار مبتلایان در آمریکا

براساس آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ دو هزار و ۳۶۷ مورد جدید ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۷۳ هزار و ۴۳۱ نفر افزایش یافت. مجموع مبتلایان به این ویروس در آمریکا نیز به یک میلیون و ۲۲۸ هزار و ۶۰۳ نفر رسید.

این در حالی است که پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، آمار و ارقام مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را یک میلیون ۲۶۳ هزار و ۹۲ نفر و مجموع قربانیان این ویروس در آمریکا را ۷۴ هزار و ۷۹۹ مورد گزارش کرده است.

۴ سال پیش
برزیل بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان طی یک شبانه‌روز را ثبت کرد

وزارت بهداشت برزیل اعلام کرد با ثبت ۶۱۵ جان‌باخته، شمار قربانیان کرونا به ۸.۵۳۶ نفر و تعداد ۱۰.۵۰۳ نفر مبتلا، شمار مبتلایان کرونا به ۱۲۵.۲۱۸ نفر رسید.

۴ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظرم همه ی آمارها دروغه واقعیت را نمی گن
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۶:۵۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مطمءنم حکمتی هست ، خدایا توکل بخودت کمکمون کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
کرمان دوباره شروع شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
موفق باشی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوزستانم افتضاح شده تازه بعضی شهراشم مساجد باز شده چرا بعضی شهرا ک مساجد باز میکنن ..؟
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۹:۵۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
شهر ما زنجان دوباره شیوع کرده مردم هم رعایت نمیکنن..
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۳:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
آمار مبتلایان روزانه زنجان و شهرستان هایش ۶ نفر در روز است یعنی زنجان و ۷ شهرستانش مجموعا ۶ مبتلا این کجاش شیوع بالای کروناست
آخرین اخبار