دادستان منوجان گفت: مراجعان به دادگستری جز درمواردی که بنا به تشخیص قاضی حضور آنها درجلسه رسیدگی ضرورت دارد مطالبات خود را به صورت لایحه به محاکم ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  امید رضایی دادستان منوجان با تاکید بر ضرورت مراجعه نکردن غیر ضروری شهروندان به مراجع قضایی همزمان با شیوع ویروس کرونا گفت: در راستای پیشگیری و کاهش عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در واحد‌های قضایی و اداری و سلامتی مردم ، لازم است شهروندان توصیه‌های بهداشتی را جدی گرفته و از هرگونه مراجعه غیرضروری خودداری کنند.

او افزود: مراجعان به دادگستری جز در مواردی که بنا به تشخیص قاضی حضور آن‌ها در جلسه رسیدگی ضرورت دارد مطالبات خود را به صورت لایحه به محاکم ارسال کنند.

رضائی بیان کرد:اصحاب پرونده از آوردن افراد غیر مرتبط و همراهان غیرضروری جداً خودداری کنند بدیهی است درصورت مراجعه این افراد به محاکم ضمن رعایت اصول حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از ورود آن‌ها جلوگیری خواهدشد.

دادستان منوجان تصریح کرد: مراجعینی که جهت رسیدگی به پرونده خود در دادگاه حاضر می‌شوند باید موارد بهداشتی را رعایت کنند.

رضایی افزود: لازمه مقابله موثر با بیماری کرونا توجه دقیق به مسائل بهداشتی و رعایت محدودیت هاست و بر این اساس از شهروندان در خواست می شود تنها برای پیگیری اموری که انجام آنها ضرورت و فوریت دارد به مراکز قضایی مراجعه کنند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.