معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان از شرکت های فعال در حوزه مواد و تجهیزات دعوت به همکاری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  فراخوان‌های مختلفی برای پاسخ به نیاز‌های فناورانه صنایع مختلف منتشر می‌شود. این دعوت‌های مبتنی بر تکنولوژی برای ایجاد اتصال میان دو بخش عرضه و تقاضا در حوزه فناوری صورت می‌گیرد.

 فراخوان دعوت از شرکت‌های فعال در حوزه مواد و تجهیزات، از جمله جدید‌ترین فراخوان‌های منتشر شده در این زمینه است. مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش بنیان توانمند و فعال در حوزه مواد و تجهیزات دعوت کرده است که در دو زمینه کاری مختلف، پاسخ‌های فناورانه خود را عرضه کنند.


بیشتر بخوانید: تولید ضدعفونی‌کننده‌های حاوی نقاط کوانتومی کربنی توسط محققان داخلی


«ساخت ورق دیفیوزر برای چراغ پنلی» و «انتقال دانش فنی در حوزه ریختگری شیرآلات صنعتی» از جمله حوزه‌های هستند که در این فراخوان به آن‌ها اشاره شده است.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و پر کردم فرم‌های مربوط به این فراخوان به نشانی اینترنتی مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مراجعه کنند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تلاش دارد تا با تسهیل ارتباط میان، شرکت‌ها و صنایع بزرگ، بخش دولتی و به صورت کلی، نیازمندان فناوری و شرکت‌های دانش بنیان و فناور و هسته‌های علمی و تحقیقاتی، مقدمات تبدیل فناوری به محصول و خدمت قابل عرضه به جامعه مصرف را فراهم آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار