منتخب مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بازار کاذب و تاخت و تاز دلال‌ها و نبود نظارت یکی از مشکلات اصلی بازار خودرو ما است.

دلالان عامل اصلی گرانی خودرو در بازار هستندسرمدی، منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی درگفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ با اشاره به اینکه داستان خودرو در کشور ما داستان پیچیده‌ای است افزود: بازار کاذب و تاخت و تاز دلال‌ها یکی از مشکلات اصلی بازار خودرو ما است.

او بیان کرد: بسیاری از قطعات استفاده شده در خودرو‌ها از مدت‌ها پیش از افزایش قیمت‌ها خریداری شده و گران فروشی این قطعات برای ما سوال است.

سرمدی با بیان اینکه این اتفاق نشان دهنده خاموش بودن چراغ نظارت بر صنعت خودرو است، ادامه داد: قرار نیست مردم همه‌ی هزینه‌های جانبی خودرو را پرداخت کنند.

منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بالابردن آمار تولید خودرو و حذف رانت‌ها و رابطه‌ها در ثبت نام که متاسفانه عاملی برای عدم ثبت نام عموم مردم است دو اقدامی است که می‌تواند به ثبات بازار کمک کند.

او با اشاره به اینکه اولین اقدام ما در مجلس یازدهم احیای تراز نظارت خواهد بود، اضافه کرد: اگر نظارت واقعی باشد در همه‌ی حوزه‌ها شاهد کاهش مشکلات خواهیم بود.

سرمدی گفت: دیدگاه ما این است هرجا نیرو‌های انقلابی و پاک دست در راس کار بودند موفقیت‌های خوبی را شاهد بودیم.

او افزود: یکی از مأموریت‌های ما استفاده از نیرو‌های جهادی و ولایی است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار