فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

توقیف بیش از یک هزار دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امنیت و امنیت و آرامش روانی جامعه، خط قرمز پلیس است، گفت: بیش از یک هزار دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ایلام توقیف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: امنیت و آرامش زیربنای پویایی و حرکت به سمت جلو در یک جامعه توسعه یافته است تا کسانی که در این اجتماع زندگی می‌کنند بتوانند به خوبی و با آرامش هدف‌های خود را دنبال کرده و چرخه‌های مختلف اقتصادی اجتماعی فرهنگی و … خود را به سمت جلو هدایت کنند.

او افزود: در راستای انتظام بخشی و نهادینه کردن امنیت اجتماعی ترافیکی و انتظامی، پلیس از هیچ کوششی دریغ نکرده و با کسانی که بخواهند این امنیت و آرامش را از مردم سلب کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای مختلف طرح‌های انتظامی و ترافیکی در سطح استان ایلام اشاره کرد و ادامه داد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف که اقدام به حرکات نامتعارف و مخاطره آمیز کرده بودند در راستای مطالبه به حق مردم توقیف و روانه پارکینگ شدند.

او یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان، تعداد ۶۹۳ خودرو، ۳۱۲ موتورسیکلت و جمعاً به تعداد یک هزار و پنج دستگاه وسایل نقلیه متخلف توقیف و تا تعیین تکلیف از مراجع قضایی روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در خصوص توقیف خودرو‌های متخلف با مراجع قضایی انجام شده است بیان کرد: ماموران پلیس راه و راهور موظفند در صورت مشاهده خودرو‌های هنجارشکن پس از اعمال قانون، ودر پاسخ به مطالبه به حق مردم، راننده خاطی را به مرجع قضایی معرفی کنند.

سردار یاری اظهار کرد: به ماموران پلیس راه و راهور استان ابلاغ شده است که بدون اغماض با خودرو‌های شیشه دودی، فاقد مدارک، مروج بی حجابی، سگ گردانی و انجام حرکات مخاطره آمیز برابر قانون برخورد و راننده خاطی را را به مرجع قضائی معرفی کنند.

منبع : مهر

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.