فرمانده پایگاه دریایی بوشهر گفت: جانفشانی هزاران شهید باعث شده در این شرایط هیچ قدرتی اجازه جسارت به این مرز و بوم را به خود ندهد.

نیروی دریاییبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناخدا یکم جعفر تذکر فرمانده پایگاه  دریایی ارتش در بوشهر با حضور در منزل خانواده‌های شهدای حادثه لجستیکی کنارک (شهدای رمضان) شهادت مظلومانه این شهدا را به خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت گفت و بیان کرد: جانفشانی شهدا از جمله شهدای نیروی دریایی موجب شده چنان نیروی بازدارندگی در کشور ایجاد شود که در این شرایط هیچ قدرتی اجازه جسارت به این مرز و بوم را به خود ندهد.

او افزود: شهدا مایه عزت، اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی و کشور هستند و  پاسداری از خونشان مهمترین رسالت مردم و مسئولان است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر عنوان کرد: باتوجه به مشکلات و محدودیت‌های پیش آمده  در خصوص شیوع ویروس کرونا، برای حفظ سلامتی افراد ناگزیر به رعایت دستور عمل‌های بهداشتی در تشییع شهدای رمضان هستیم و به محض از بین رفتن این ویروس در آینده‌ای نزدیک برای تکریم مقام ایشان یادواره شهدا در پایگاه دریایی بوشهر با حضور خانواده شهدا برگزار می‌شود.

عصر روز یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت هنگام انجام تمرین دریایی از سوی تعدادی از شناور‌های نیروی دریایی ارتش در آب‌های جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و ۱۹ تن از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند و ۱۵ نفر نیز مجروح شدند.

ناوبان دوم شهید مهدی رازی، ناوبان یکم شهید مصطفی پویان فر، ناواستوار یکم شهید سید منصور موسوی نژاد و ناوبان سوم شهید حسین سپهری اَهرَمی،  شهدای بوشهری حادثه شناور کُناَرک نیروی دریایی ارتش هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین احمدی
۰۲:۲۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود خدا برایشان باد
خوشا بحالشان در بهترین و بالاترین درجه شهادت شهید شدند