ثبت نام موقت دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه ۹۹ در مدارس شاهد آغاز خواهد داشت.

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ظهر امروز در نشست ستاد اجرایی شاهد استان گفت: ثبت نام موقت دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه ۹۹ در مدارس شاهد استان آغاز و تا ۱۷ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

او هم چنین به زمان ثبت نام دانش آموزان سایر مقاطع تحصیلی نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی، دانش آموزان پایه هفتم نیز از یکم تا ۱۵ تیر ماه فرصت دارند در مدارس شاهد ثبت نام موقت کنند.

قربانی افزود: زمان ثبت نام دانش آموزان پایه دهم نیز از پنج تیر ماه آغاز و تا ۲۱ تیر ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه ثبت نام مدارس شاهد صرفا از طریق سامانه سجا به نشانی www.saja.medu.ir انجام می‌شود، گفت: والدین محترم دانش آموزان واجد شرایط باید در زمان‌های اعلام شده با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند.

قربانی با تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل ثبت نام مدارس شاهد از اولیای دانش آموزان خواست در مهلت اعلام شده نسبت به انجام فرایند ثبت نام اقدام نمایند و بعد از اتمام مهلت مدارک و مستندات خود را برای بررسی به مدارس تحویل نمایند.

گفتنی است تعداد ۵۳ مدرسه شاهد در استان کردستان فعالیت دارد که از این تعداد ۲۶ مدرسه ابتدایی ۱۶ متوسطه اول و ۱۱ مدرسه متوسطه دوم است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.