مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: در رزمایش کمک مؤمنانه ،۴۴ آشپزخانه در البرز راه‌ اندازی و ۱۸۱ هزار وعده‌ غذای گرم بین اقشار آسیب دیده توزیع شد.

راه‌اندازی ۴۴ آشپزخانه توزیع غذای گرم بین محرومان البرزی در طرح اطعام مهدویمحمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: طرح اطعام مهدوی همزمان با سراسر کشور در البرز به مرحله اجرا درآمد و در آشپزخانه‌های تعیین‌شده غذای گرم با رعایت موازین بهداشتی در سطح اقشار آسیب دیده توزیع شد.

محمدی فرد افزود: در رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان، کمیته امداد امام (ره) البرز در دو دهه ماه مبارک رمضان با همکاری مراکز نیکوکاری، ائمه جمعه و خیران، تعداد ۴۴ آشپزخانه با عنوان  اطعام مهدوی در سطح استان راه‌اندازی و ۱۸۱ هزار وعده‌ غذای گرم  کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز در ادامه گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره)  و ۱۵۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰  از راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در این رزمایش است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.