ویژه برنامه‌های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در نشست کمیته کودک و نوجوان کانون پرورش فکری مازندران تشریح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد علی یزدان شناس مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران، گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در آستانه سالروز فتح خرمشهر، نشست کمیته کودک و نوجوان این ستاد در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان مازندران برگزار و برای گرامی‌داشت این روز، برنامه‌های متعدد فرهنگی، هنری و ادبی پیش بینی شده است.

او افزود: انتقال مفاهیم دفاع مقدس به کودکان ونوجوانان از حساسیت و ارزش ویژه‌ای برخوردار است؛ به همین منظور توجه به کیفیت اجرای برنامه‌ها و مفاهیم مورد نظر همواره مورد توجه کارشناسان کانون بوده است.

یزدان شناس در عین حال به آمار برنامه‌های اجرایی این کمیته اشاره و گفت: در مجموع ۲۳۶ برنامه در حوزه کودک ونوجوان با "فتح خرمشهر" پیش بینی شده است که از این میان، ۱۷۳ برنامه فرهنگی- ۳۷ برنامه هنری و ۲۶ برنامه ادبی می‌باشد.


او افزود: با توجه وضعیت ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی هنری کانون، این برنامه‌ها در بستر فضای مجازی به صورت تولید محتوای فرهنگی اجرا می‌شود.

یزدان شناس گفت: برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد هفته دفاع مقدس ویژه سال ۹۹ به صورت فرایندی تا پایان سال در مراکز فرهنگی هنری به اجرا در خواهند آمد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار