۴۰۰ بسته معیشتی صبح امروز در رزمایش کمک مومنانه بین کارگران فصلی، ساختمانی و خدماتی شهر شیراز توزیع شد.

سردار یدالله بوعلی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم توزیع این بسته‌ها، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و روز قدس، گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه موکب احمدابن موسی (ع) همگام با سایر اقشار اقدام به تهیه و توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی به همراه یک کارت هدیه بین کارگران فصلی، ساختمانی و خدماتی شهر شیراز کرد.

او، ارزش این کمک‌ها و بسته معیشتی را هرکدام ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه، ماکارونی و ... است.

جانشین فرمانده سپاه فجر در ادامه با اشاره به اقدامات مجموعه سپاه فارس، تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۸۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا توزیع شده است.

او بیان کرد: این روند همچنان ادامه دارد و منحصر به ماه مبارک رمضان نیست و فردا (دوم خرداد) نیز جمعیت هلال احمر ۴۰ هزار بسته معیشتی توزیع خواهد کرد.

سردار بوعلی بیان کرد: خیران و نیکوکاران همواره در عرصه‌های مختلف برای دستگیری از اقشار و آسیب دیدگان وارد عمل شده‌اند و امیدواریم در ادامه نیز با همکاری و همراهی آن‌ها گام‌های بلندی را برای کمک به آسیب دیدگان از بیماری کرونا برداریم.

محمد عاشوری مسوول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) هم گفت:  این افراد کسانی هستند که به دلیل شیوع کرونا، بر سر چهار راه‌ها به دنبال کار و کسب رزق حلال بوده و منتظر هستند تا کسی برای انجام کارهای کارگری به آنان مراجعه کند.

او با تاکید بر اینکه تمام این بسته‌های معیشتی و کارت‌های هدیه از محل کمک‌های مردمی خریداری شده‌اند، گفت: شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۴۲۲۰۲ بانک انصار به ‌نام پشتیبانی موکب حضرت احمدبن موسی (ع) برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

به گفته عاشوری، این نخستین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خادمان موکب احمدبن موسی(ع) است اما آخرین نخواهد بود و همچنان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار