تورنمنت دوستانه فوتسال تایلندشهریور ماه برگزار می‌شود و به احتمال بسیار زیاد تیم ملی برزیل هم در این مسابقه شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است شهریور ماه سال جاری در تورنمنت دوستانه‌ای که در کشور تایلند برگزار می‌شود، شرکت کند. در این تورنمنت تا الان حضور ۳ تیم (ایران، اسپانیا و تایلند به عنوان میزبان) در این مسابقات قطعی شده و هنوز تیم چهارم این مسابقات مشخص نیست. تایلندی‌ها این روز‌ها صحبت‌هایی را با کشور‌های برزیل و آرژانتین انجام داده اند تا در صورت توافق یکی از این کشور‌ها در این تورنمنت حاضر شود. آن طور که شنیده می‌شود شانس برزیلی‌ها برای حضور در تورنمنت دوستانه تایلند بیش از آرژانیتن است.


بیشتر بخوانید: اظهارات سرمربی تیم ملی فوتسال درباره وحید شمسایی


حال باید منتظر ماند و دید در نهایت از بین کشور‌های برزیل و آرژانیتن کدام کشور به عنوان تیم چهارم راهی تورنمنت تایلند می‌شود. اگر برزیلی‌ها بتوانند در این رقابت ها حضور پیدا کنند، می‌توان گفت که یکی از بهترین فرصت‌ها در این چند سال اخیر برای ملی پوشان فوتسال کشورمان خواهد بود تا با انجام چند مسابقه با تیم‌های بزرگ دنیا خودشان را به خوبی محک بزند.

تیم ملی فوتسال برزیل هم اکنون در رنکینگ جهانی با ۱۸۱۰ امتیاز در جایگاه نخست جهان قرار دارد. همچنین پس از این تیم، تیم اسپانیا با ۱۸۰۱ امتیاز رده دوم رنکینگ جهانی را به خود اختصاص داده است. همین جایگاه ۲ تیم برزیل و اسپانیا به خوبی نشان می‌دهد که حضور در تورنمنت تایلند تا چه حد برای ملی پوشان فوتسال کشورمان حائز اهیمت است و می‌تواند آن‌ها را برای شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیا به خوبی آماده کند.

هر ۲ تیم کشور برزیل و اسپانیا تا الان موفق شده اند صعودشان به مسابقات جام جهانی که قرار است سال بعد در لیتوانی برگزار شود را قطعی کنند.


بیشتر بخوانید: نبی: مسابقات پلی‌آف فوتسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات حداکثری برگزار خواهد شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار